niedziela, 17 kwietnia 2011

Wiosenny look JOKO- moja interpretacja.

W dniu dzisiejszym chciałabym zaprezentować Wam moją interpretację wiosennego makijażu JOKO :D Od razu podkreślam, że nie jest to kopia (!!!)

Generalnie zależało mi na utrzymaniu delikatnego szaro różowego oka jak na inspiracji , w zewn kącikach jednak dołożyłam szczyptę granatu dla podkreślenia załamania. Dolna powieka w moim przypadku to odrobina fioletowej kreski przetarta rozświetlającym cieniem.

Do wykonania makijażu użyłam:
TWARZ: podkład JOKO, puder BU, korektor Pixie, bronzer elf
OCZY: za bazę posłużyła lawendowa kredka NYX, kredka fioletowa Inglot, cienie JOKO, cień YR tusz Sephora
USTA: różowy błyszczyk Astor























































Pozdrawiam :*

10 komentarzy:

  1. świetny makijaż, taki wiosenny

    OdpowiedzUsuń
  2. tak patrze zawsze na Twoje makijaze i mysle "oj Smieti Smieti dlaczego stalas tam gdzie dawali wzrost zamiast tam gdzie dawali taka budowe oka jak ma Inez??!!" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podobaja mi sie Twoje brwi, piekny ksztalt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądam Twoje makijaże i tutaj i na kanale na you tube i powiem Ci, że jeszcze nie zdarzyło mi się, żeby mi się któryś nie podobał.
    Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Noo to fakt, oczyska masz super :)
    Makijaż też super, ale ja tęsknię za czymś ciemnym, mocnym i za zdecydowanym kolorem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. pasują Ci wszelkie makijaże w różowych kolorach, świetnie w nich wyglądasz! :) próbowałam trochę zgapiać, ale niestety u mnie ciemniejszy kolor ogranicza się jedynie do kreski, nie umiem w ogóle nakładać tak cienia w kąciku, blendować itd :(

    OdpowiedzUsuń
  7. slicznie, delikatnie... i moje kolory :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak patrzę na ten makijaż to przychodza mi do głowy słowa "miękko" i "kobieco". Śliczny makijaż!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...