poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Makijaż dzienny- Yves Rocher

W ostatnim wpisie KLIK obiecałam Wam, że niedługo wstawię zdjęcia makijażu wykonanego za pomocą cieni z firmy Yves Rocher.
W związku z tym chciałabym zaprezentować Wam dziś pierwszą propozycję- makijaż dzienny.

Do jego wykonania użyłam następujących kosmetyków:
TWARZ: podkład Yves Rocher, puder elf, puder Astor, rozświetlacz Inglot, róż Inglot
OCZY: baza pod cienie Inglot, cienie Yves Rocher, liner Zoeva, kredka turkusowa Yves Rocher, tusz JOKO
USTA: najprawdopodobniej szminka Catrice :D



























Pozdrawiam :*

13 komentarzy:

  1. ładny wiosenny dzienniak ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale delikatnie :) Bardzo "zwiewny" dzienniak :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kredka turkusowa jest śliczna:) podobają mi się Twoje kreski. Makijaż dzienny prezentuje sie fajniutko na Twoich oczkach:D Tak jak wspomniałam na YT firma Yves Roche podoba mi się coraz bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super makijaz :)

    i sliczne kreski ci wychodza....ja z moimi jeszcze troche cwicze:)

    kupilam sobie kredki zoevy, super sa.....i jak juz wspominalam, musze blizej przyjrzec sie kolorowce YR

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba Twój look :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Absolutnie przecudny, chętnie kiedyś skorzystam ;).
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż. Taki wiosenny ;)
    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo wiosenny makijaż :) podoba mi się :)

    muszę się wybrać do tego YR, mam chyba kilka kuponów z jakimiś rabatami i leżą i się kurzą ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. za kazdym razem jak ogladam twoje makijaze to mam wochote wsiasc w pociąg i przyjechac do DE na malowanie:F

    OdpowiedzUsuń
  10. Pani to we wszystkim piękniusio :)

    OdpowiedzUsuń
  11. delikatesik, ale za to jaki ładny

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...