poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Makijażos :D

Zapraszam na kolejną prezentację makijażu wykonanego z użyciem cieni Yves Rocher KLIK (coraz bardziej je lubię :D). Tym razem propozycja nieco ciemniejsza, ale moim zdaniem dalej nadaje się na dzień.

Do wykonania makijażu użyłam:
TWARZ: podkład JOKO, puder elf, jako różu użyłam cienia Yves Rocher z serii Luminelle.
OCZY: jako bazy pod cienie użyłam białej kredki NYX, cienie które znajdują się na powiece ruchomej to Yves Rocher z serii Couleurs Nature, w załamaniu jest Inglot i szczypta granatu z JOKO, tusz JOKO, brązowa kredka Essence.
USTA: błyszczyk Astor



























Pozdrawiam :*

12 komentarzy:

  1. Ładny, podoba mi się ten fiolecik, a na dolnej powiece coś jest, bo do końca nie jestem pewna? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah te Twoje roztarcia :D Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne te makijaże! ten i poprzedni! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i kolejny piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi sie podoba . kolor i to jak oko wyglada . ja mam opadajaca powieke wiec u mnie takie cuda nie da sie wyczarowac tzn efekt nigdy nie bedzie tak fajny . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie kolorów i cieniowanie ^_^ Kusisz tymi cieniami YR :D
    Pozdrawiam, Yenn

    OdpowiedzUsuń
  7. z tych trzech to ten najbardziej mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  8. super połączone cienie.. bardzo mi się podoba..
    Już od jakiegoś czasu śledzę Twój kanał na youtube.. Bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wykonany makijaż :) I piękna z Ciebie kobieta, to i makijaż musi być udany :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Siloe na dolnej powiece nie ma nic (no tylko to co się ewentualnie osypało podczas nakładania na górną :D)

    Dziękuję wszystkim :*

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...