piątek, 22 kwietnia 2011

Essence Eyebrow Designer (GR)

Drogi czytelniku.

Zwróć proszę uwagę na fakt, że poniższy post został oznaczony symbolem GR- gościnna recenzja. Oznacza to, że autorem zarówno tekstu jak i zdjęć tu prezentowanych nie jestem ja- 82Inez. Autor, za zgodą którego publikuję to na moim blogu podpisał się na końcu notatki i to On bierze odpowiedzialność za poniższy wpis.

Gdybyś jednak drogi czytelniku zauważył tu pewne nieprawidłowości- fakt „zapożyczenia” tekstu czy też zdjęć z sieci bez zgody prawdziwego autora- bądź uprzejmy poinformować mnie o tym w komentarzu do notatki i zamieść proszę link ową nieprawidłowość dokumentującą. Post zostanie wówczas czym prędzej usunięty.

Dziękuję i życzę przyjemnej lektury.

82Inez


Witam.

Dziś pod lupę biorę mały i niepozorny przyrząd do makijażu, jakim jest kredka do brwi firmy Essence.

Eyebrow Designer – 1 gram wagi, który potrafi diametralnie zmienić wygląd naszej twarzy. Wiadomo, że brwi są oprawą dla oczu, a oczy zwierciadłem duszy. Zejdźmy jednak na ziemię – każda z nas pragnie mieć perfekcyjnie „zrobione” brwi. Jednak natura nie zawsze obdarza nas idealnym ich kształtem, kolorem czy gęstością. Ta kredka potrafi zatuszować mankamenty i podkreślić atuty naszych brwi.

Oprócz pensety czy żelu do układania, każda posiadaczka niesfornych brwi powinna mieć to małe cudeńko w swojej kosmetyczce. Możesz mieć brwi o których marzysz i to za niewielkie pieniądze. Kredka jest niezwykle wydajna i trwała, nie zmywa się w ciągu dnia, nie łamie się i jest dość twarda, dzięki czemu otrzymujemy naturalny, nieprzesadzony efekt. Kredka posiada również szczoteczkę/grzebyczek do przeczesania brwi, która dodatkowo pomaga ogarnąć to, co dzieje się nad naszymi oczyma.

Myślę, że mimo (tylko) trzech odcieni, każda z nas znajdzie coś dla siebie. Operowanie kredką jest niezwykle proste – trudno zrobić sobie nią krzywdę, jednak dla mniej wprawnych rąk polecam poćwiczyć przed wyjściem przed lusterkiem.

Kredka do brwi Essence Eyebrow Designer zmieniła moje makijażowi nawyki. W tej chwili już nie potrafię wyjść bez użycia jej z domu ;)

Osobiście nie mam swoim brwiom wiele do zarzucenia, ale dzięki niej mam pewność, że mój makijaż jest dopełniony.

Podsumowując – zdecydowanie polecam wypróbować, szczególnie za cenę 6,99zł.

Chciałabym jednak, by w przyszłości firma Essence wprowadziła jeszcze dodatkowe 2-3 odcienie, wtedy kredka miałaby jeszcze więcej zwolenniczek.

Pozdrawiam.

Kolory: 01 black, 02 brown, 03 light Brown

Data ważności: 36 miesięcy

Przed:

Po:

Autor: KarmelowaKasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...