sobota, 16 kwietnia 2011

MERZ SPEZIAL dragees (GR)

Drogi czytelniku.

Zwróć proszę uwagę na fakt, że poniższy post został oznaczony symbolem GR- gościnna recenzja. Oznacza to, że autorem zarówno tekstu jak i zdjęć tu prezentowanych nie jestem ja- 82Inez. Autor, za zgodą którego publikuję to na moim blogu podpisał się na końcu notatki i to On bierze odpowiedzialność za poniższy wpis.

Gdybyś jednak drogi czytelniku zauważył tu pewne nieprawidłowości- fakt „zapożyczenia” tekstu czy też zdjęć z sieci bez zgody prawdziwego autora- bądź uprzejmy poinformować mnie o tym w komentarzu do notatki i zamieść proszę link ową nieprawidłowość dokumentującą. Post zostanie wówczas czym prędzej usunięty.

Dziękuję i życzę przyjemnej lektury.

82Inez


Jest to kompozycja witamin i minerałów zamknięta w cudnych różowych drażetkach.Produkt polecany jest przy nadmiernym wypadaniu włosów a także pozytywnie wpływa na skórę i paznokcie.Jedno opakowanie zawiera 60 tab. i wystarcza na miesiąc.

Moja opinia:

Moje problemy z wypadającymi włosami zaczęły się od momentu kiedy zmieniłam miejsce zamieszkania.Początkowo myślałam, że problem sam się rozwiąże kiedy mój organizm przyzwyczai się do nowego otoczenia i trybu życia.Długo czekałam, ale problem nie znikał. Rozpoczęłam poszukiwania i zanim zaczęłam stosować merz spezial przetestowałam niezliczoną ilość kosmetyków na tę przypadłość.Rezultaty niestety były mizerne. Merz spezial poleciła mi moja koleżanka z pracy, która zmagała się z tym samym problemem. Z początku wątpiłam w super działanie tego specyfiku, ale pomyślałam sobie, że nie mam nic do stracenia. Wypróbowałam już tyle kosmetyków , więc niczego nie tracę.

Efekty:

No cóż....... Efekty były zaskakujące.Już po pierwszym miesiącu stosowania zauważyłam, że moje paznokcie stały się wyraźnie twardsze:) natomiast po 2 miesięcznej kuracji moje włosy przestały wypadać w przerażającej ilości. Dawniej po wymyciu głowy wyciągałam włosy pasmami - dziś są już to tylko pojedyncze sztuki.Dodatkowym plusem jest to, że włosy i paznokcie w trakcie kuracji rosną jak szalone. Ja jestem miłośniczką długich włosów, więc dla mnie to zaleta.

Cena: ok. 40 zł

Autor: Ilona

1 komentarz:

  1. Hej! z tego co widzę, recenzja ta dotyczy starej wersji Merz Spezial. Warto wiedziec, że od nowego roku producent zmienił skład leku diametralnie, a tym samym zmniejszył niestety jego działanie. Szukajcie więc tej starszej wersji w mniejszych aptekach! Ja niestety o tej zmianie nie wiedzialam i się nacielam :/

    a dowiedziałam się z pewnego bloga: http://www.e-nowinka.pl/merz-spezial-dragees-nowy-sklad/

    naprawdę warto zajrzec, jesli ktoś jest zainteresowany tymi tabletkami.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...