piątek, 15 kwietnia 2011

Szminki i błyszczyk Bourjois oraz paletka 96 cieni Queen Style (GR)

Drogi czytelniku.

Zwróć proszę uwagę na fakt, że poniższy post został oznaczony symbolem GR- gościnna recenzja. Oznacza to, że autorem zarówno tekstu jak i zdjęć tu prezentowanych nie jestem ja- 82Inez. Autor, za zgodą którego publikuję to na moim blogu podpisał się na końcu notatki i to On bierze odpowiedzialność za poniższy wpis.

Gdybyś jednak drogi czytelniku zauważył tu pewne nieprawidłowości- fakt „zapożyczenia” tekstu czy też zdjęć z sieci bez zgody prawdziwego autora- bądź uprzejmy poinformować mnie o tym w komentarzu do notatki i zamieść proszę link ową nieprawidłowość dokumentującą. Post zostanie wówczas czym prędzej usunięty.

Dziękuję i życzę przyjemnej lektury.

82Inez





















POMADKI BOURJOIS

* Zawiera mikrodrobinki, które delikatnie błyszczą w słońcu, dając unikalny efekt
* Bardzo ładnie podkreśla usta, nie wysusza
* Łatwo się rozprowadza i harmonizuje z makijażem
* Dostępna w wielu kolorach, od delikatnych do nasyconych

TO ZAPEWNIA NAM PRODUCENT ;) ZE WSZYSTKIM SIĘ ZGODZĘ;) BARDZO POZYTYWNIE JESTEM NASTAWIONA DO TYCH SZMINEK I NA PEWNO ZAKUPIE GAMĘ INNYCH KOLORKÓW;) JEST TYLKO 1 MINUS , SZMINKI SA BARDZO NIE WYDAJE
BARDZO FAJNYM ATUTEM JEST TO ZE NA SPODZIE SZMINKI ZAMIAST WIECZKA JEST MINI LUSTERKO;) BARDZO PRZYDATNY GADŻET ;)

BŁYSZCZYK BOURJOIS

* Nawilża i zmiękcza wargi
* Zawiera filtry chroniące usta przed wysuszeniem
* Zawiera składniki przedłużające trwałość noszenia
* Optycznie zwiększa usta, nadając im długotrwały blask
* Chroni usta przed negatywnym działaniem czynników zewnętrznych
* Błyszczyk mieni się na wargach milionem drobinek, które nadają ustom kuszący połysk
* Testowany dermatologicznie

RÓWNIEŻ COŚ W TYM JEST;)
BŁYSZCZYK ŚLICZNIE PACHNIE, JEST WYDAJNY , KONSYSTENCJA JEST GĘSTA MEGA PLUS ZA TO ZE BŁYSZCZYK SIĘ NIE KLEI ;)
CO DO BŁYSZCZYKA NIE MAM ŻADNYCH ZASTRZEŻEŃ , ANI MINUSÓW ;)


A TERAZ MINI RECENZJA PALETKI 96 CIENI QUEEN STYLE
PALETKA ZAWIERA 96 KOLORÓW BŁYSZCZĄCYCH/POŁYSKUJĄCYCH
PIGMENTACJA JEST ŚWIETNA MOŻNA STOSOWAĆ NA SUCHO JAK I NA MOKRO
CIENIE SIE NIE OSYPUJĄ, GAMA KOLORÓW JEST WSPANIAŁA
CENA NIE WIELKA JA ZAKUPIŁAM SWOJA PALETĘ NA ALLEGRO ZA 40ZŁ
CIENIE SĄ ŚWIETNE ;) INTENSYWNE SOCZYSTE KOLORKI ;) KAŻDY MUSI JA MIEĆ;)






















ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA MOJEGO BLOGA W KTÓRYM ZNAJDUJĄ SIĘ MAKIJAŻE WYKONANE PALETKA QUEEN STYLE JAK I RECENZJE SZMINEK I WIELU INNYCH KOSMETYKÓW ;) PONADTO ;) ;
RECENZJE
MAKIJAŻE
TRENDY
MODA
KOSMETYKI
HOULE ITD ;)
http://alii.pinger.pl/

POZDRAWIAM ALII ;)

Autor: Alii

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...