piątek, 22 kwietnia 2011

Face Glove - rękawica do demakijażu firmy Raypath (GR)

Drogi czytelniku.

Zwróć proszę uwagę na fakt, że poniższy post został oznaczony symbolem GR- gościnna recenzja. Oznacza to, że autorem zarówno tekstu jak i zdjęć tu prezentowanych nie jestem ja- 82Inez. Autor, za zgodą którego publikuję to na moim blogu podpisał się na końcu notatki i to On bierze odpowiedzialność za poniższy wpis.

Gdybyś jednak drogi czytelniku zauważył tu pewne nieprawidłowości- fakt „zapożyczenia” tekstu czy też zdjęć z sieci bez zgody prawdziwego autora- bądź uprzejmy poinformować mnie o tym w komentarzu do notatki i zamieść proszę link ową nieprawidłowość dokumentującą. Post zostanie wówczas czym prędzej usunięty.

Dziękuję i życzę przyjemnej lektury.

82Inez

Przepis na czystą buzie

Składniki:

  • Mała ilość wody z kranu
  • Rękawica Raypath
  • Buzia
  • Mydło

Przygotowanie:

Zmoczyć rękawicę letnią wodą, może być z kranu. Efektownymi ruchami zmyć oznaki naszej fantazji. Namydlić mydełkiem, spłukać wodą, można prać bez dodatku płynu do płukania.

Dobra rada:

Aby się udało należy dokonać zakupu i wykazać dobrą wole

Koszt składników:

  • Mała ilość wody z kranu- grosze
  • Rękawica Raypath- ok 60 zł
  • Buzia- darmowa
  • Mydło- dla dzieci ok 2 zł

1 porcja starcza na ponad 2 lata

Po konsumpcji kilka gramów mniej !!!

Autor: *** Ania***Syningia***

6 komentarzy:

  1. hehe fajne chodź to chyba bardziej reklama jak recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żenada. Nie załapałem żartu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brak informacji o trwałości, zużywaniu się rękawicy, gdzie ją kupić i sama rękawica jest na zdjęciu bardzo mało widoczna... Troszkę dziwna recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te szmatke i jestem z niej bardzo zadowolona. Oczyszcza skórę w ten sposob ze nie mam trądziku. Chodź meczylam się z nim od paru lat. Odkąd mam tę szmatke, pryszcze z mojej buzi niemal zniknely, przynioslo to o wiele lepszy efekt niż stosowane dotąd środki. Pieniądze wydane raz a pożądnie.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...