piątek, 15 kwietnia 2011

Dyskwalifikacja.

Jak wiecie w tej chwili na moim blogu trwa konkurs na gościnną recenzję.
Okazało się, że recenzja kredki SuperShock z Avonu, którą przysłała mi Natalia201 jest kopią wpisu Fiolki86 z pingera, TUTAJ znajduje się oryginał.

W związku z powyższym wpis usuwam, Natalia201 zostaje zdyskwalifikowana, a Fiolkę86 serdecznie przepraszam :*.

Wiecie co, strasznie wkurzyła mnie ta sytuacja. Myślałam, że jest to logiczne że recenzja konkursowa ma być autorstwa własnego. Mam nadzieję, że to pierwszy i ostatni taki przypadek bo będę zmuszona przerwać zabawę, nie mam ochoty robić sobie syfu na blogu.
Ja nie kradnę zdjęć i nie "pożyczam" tekstu, a w GR po to właśnie zaznaczam autora, żeby nikt później do mnie problemów nie miał...


Pozdrawiam :*

12 komentarzy:

  1. Czego się nie zrobi dla wygranej =/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie no cios po niżej pasa .... plagiat na każdym kroku aż cycki człowiekowi opadają :(

    OdpowiedzUsuń
  3. tak to jest jak chce się coś wygrać za wszelką cenę :<

    OdpowiedzUsuń
  4. no niestety i tak sie zdarza . czlowiek sie nameczy zeby zrobic dobre foto i napisac wyczerpujaca recenzje a pozniej ktos skopiuje i powie ze to jego . taka glupia i zalosna chec wygranej .

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Greatdee :( ręce opadają :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ale to jest wredne....cisna mi sie na jezyk slowa bardziej obrazliwe, ale zeby nie dostac upomnienia za wulgarne slownictwa ugryzlam sie we wlasny jezor, boli....

    jak perfidne zerrzniete.,...nawet fotka....bezczelnosc

    OdpowiedzUsuń
  7. Ludzie są różni. Przykre...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wierzę ... Choć powiem ci, że jak przeczytałam, że kreska rzekomo zrobiona została na oku mamy (dobrze pamiętam?), to zastanowiło mnie, że wyjątkowo młodą skórę pod oczami ma ta mama ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. hehe...ja tez na to (co cammie)zwrocilam uwage, pomyslalam, ze musi to byc bardzo mloda dziewczyna (ta od recenzji) i powiem jeszcze , ze czytalam tez oryginal....i to samo zdjecie tez wczesniej widzialam,ale jakos nie skojarzylam tych dwoch faktow:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Bywa.... ale dobrze, że wszystko się wyjaśniło. Kłamstwo ma krótkie nogi...

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...