środa, 13 kwietnia 2011

Vichy Dermablend (GR)

Drogi czytelniku.

Zwróć proszę uwagę na fakt, że poniższy post został oznaczony symbolem GR- gościnna recenzja. Oznacza to, że autorem zarówno tekstu jak i zdjęć tu prezentowanych nie jestem ja- 82Inez. Autor, za zgodą którego publikuję to na moim blogu podpisał się na końcu notatki i to On bierze odpowiedzialność za poniższy wpis.

Gdybyś jednak drogi czytelniku zauważył tu pewne nieprawidłowości- fakt „zapożyczenia” tekstu czy też zdjęć z sieci bez zgody prawdziwego autora- bądź uprzejmy poinformować mnie o tym w komentarzu do notatki i zamieść proszę link ową nieprawidłowość dokumentującą. Post zostanie wówczas czym prędzej usunięty.

Dziękuję i życzę przyjemnej lektury.

82Inez



Przeznaczenie: puder utrwalający/ wykończenie makijażu
Dla kogo : każdego typu cery
Cena: ok 110 zł/28g

Puder sypki utrwalający, przedłuża trwałość podkładu korygującego do 16 godzin. Transparentny po nałożeniu, zmikronizowany, nie podkreśla nierówności powierzchni skóry.
Jeden, śnieżnobiały odcień. Pudełeczko z puszkiem.
Bez środków zapachowych. Testowany na skórze wrażliwej. Stosowany przez dermatologów i chirurgów plastycznych. Hipoalergiczny. Nie powoduje powstawania zaskórników. Nie wywołuje trądziku.

Moja opinia:

Cudowny!! . Troszkę bałam się, że na twarzy będzie taki białawy, ale nic podobnego! Ujednolica skórę, nadając jej świeży wygląd. Nie zmienia koloru podkładu. Daje matowe wykończenie, utrzymujące się bardzo bardzo długo! Może nie tak długo jak opisuje producent, ale cała noc spokojnie Nie zatyka porów! Mój nr. 1. nie roluje się nie i nie tworzy grudek! Efekt jaki uzysykuje się przy użyciu tego pudru jest oszołamiający! Drobniutko zmielony. Nawet jak się go nałoży zbyt dużo to nie jest to żaden problem Jak nakładam go pędzlem hakuro H50.

+ bardzo trwały
+ wydajny
+ ładnie matowi skorę
+ jest niewidoczny
+ nie podkreśla suchych skórek

Ma jednak swoje minusy:

- przy nakładaniu obsypuje się
- cena
- testowany na zwierzaczkach













Autor:
Paaula211 (Paula na Youtube KLIK)
blog http://paaula21.pinger.pl/

2 komentarze:

  1. jest cudny :)

    cena troche zawyzona maxymalnie widziałam go za 98 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy nakładaniu tak, jak zaleca producent, należy go obsypać, więc ta "wada" jest troszkę uzasadniona.
    Skąd tak wysoka cena? Ja go kupiłam znacznie taniej...

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...