niedziela, 22 czerwca 2014

Naked 3- makijaż oraz pierwsze wrażenie.

Och jak to dobrze jest znać ludzi, którzy mają świra na tym samym punkcie co my. Mi dzięki YouTubowi udało się poznać wiele bardzo ciekawych osób a jedną z nich jest Asia BeeMajaStyle. Z Asią odwiedzamy się regularnie a przy okazji takich wizyt oczywiście zawsze przegrzebujemy dogłębnie nasze toaletki- wymieniamy się kosmetykami, odlewkami, odsypkami, odkrawkami... co tu dużo mówić moja kosmetyczka po powrocie jest zawsze o wiele bogatsza niż w momencie wyjazdu.

Będąc ostatnio z wizytą skorzystałam z okazji, że Asia posiada paletę Urban Decay Naked 3. Udało mi się zrobić kilka ogólnych ujęć ale z góry zaznaczam, że nie będzie to post z typową prezentacją każdego poszczególnego koloru, kosmetyk nie jest mój więc nie chciałam go tak bezczelnie macać. Paletka na szczęście jest tak popularna, że bez problemu uda się Wam znaleźć takie fotki w sieci.
Wykonałam też jeden makijaż, który chciałabym Wam zaprezentować, mam nadzieję, że się spodoba ☺.

Mój problem w takim przypadku zawsze jest taki sam- makijaże wykonuję dość spontanicznie nie zwracając uwagi na to po które odcienie sięgam. Postaram się jednak możliwie jak najlepiej opisać Wam jak krok po kroku powstawał poniższy look.
Cienie nakładałam na bazę Zoeva. Na całej powiece wylądował Surnout a powyżej załamania roztarłam Limit. Zewnętrzny kącik przyciemniłam Mugshot, ten odcień przeciągnęłam również wzdłuż załamania. Teraz zaczynają się schody- pomiędzy Surnout a Mugshot wylądował jakiś kolor transferowy, wydaje mi się, że mógł to być Liar, ale nic sobie za to nie dam obciąć. Wewnętrzną część oka oraz całą górną granicę rozświetliłam przy pomocy Strange, który jest moim zdaniem pięknym kolorem, gdybym posiadała tą paletę cień ten najprawdopodobniej najszybciej zostałby wykończony. Na środek powieki palcem wklepałam odrobinę Dust- cień jest dość podobny do Surnout z tym, że posiada pięknie rozświetlające drobinki. Delikatna kreska powstała przy użyciu Blackheart. Dolna powieka to połączenie Mugshot i... hmm... nie, pojęcia nie mam, nie będę wymyślać, granica w każdym razie została również roztarta Strange. Tusz pochodzi z Catrice.

Jeżeli chodzi o jakość palety to jak na Urban Decay przystało jest super. Cienie są bardzo dobrze napigmentowane, doskonale się rozcierają i łączą ze sobą, jednym słowem świetnie się z nimi pracuje. Jedyny minus jaki w nich zauważyłam to fakt, że lubią się osypywać przy aplikacji. Kompozycja kolorystyczna również jest bardzo udana, amatorki neutralnych makijaży będą z nią miały dużo zabawy. Moim zdaniem ta paleta, zresztą tak samo jak pozostałe Neked'y najlepiej sprawdzą się u osób, które szukają uniwersalnych zestawień na zasadzie "kupuję raz a dobrze", jednak dla mnie to nie jest "must have".

Pozdrawiam ♥

47 komentarzy:

  1. jaki piękny makijaż! kolorystyka tych cieni bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bajeczne cienie :) ahh jak mi się one marzą ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli kiedykolwiek miałabym się skusić na którąś wersję Naked to byłaby właśnie 3

    OdpowiedzUsuń
  4. Własnie jestem na etapie kompletowania zdjęć do identycznego postu :) niedawno dostałam paletę Naked 3 i od tej pory intensywnie ją testuję, ale nic mi się nie osypuje :) trójka jest fantastyczna, natomiast poprzednie wersje w ogóle mnie nie interesowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż - piękny klasyk:) Fajna ta paletka, widzę dużo uniwersalnych kolorów na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ją i bardzo lubię ale nie ukrywam, iż nieco mnie rozczarowała :(

    OdpowiedzUsuń
  7. makijaż jest po prostu piękny :) bardzo podobają mi się twoje brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ją wygrałam :) Więc cieszy mnie podwójnie :) Jest idealna na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam dwójeczkę i sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam tę paletkę już dość długo, ale wciąż przymierzam się do recenzji (brak zdjęć na powiece) :)
    Świetne są te cienie, uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty to cieniami z bazarku za 3 złote i tak zrobisz cuda, a co dopiero taką fajną paletką :) <3

    OdpowiedzUsuń
  12. paletka jest cudna,moje kolory :) makijaże również :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej Inez jak dotąd byłaś dla mnie nr 1 na you tube ale wkurza mnie że nie dajesz nowych filmików myślę że w szacunku do swoich fanów powinnaś rzucić choć jedno zdanie co dalej z Twoimi filmikami

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zagadzam sie z Inez cienie sa przepiekne, ale sie osypuja, co moze denerwowac, bo paletka do najtanszych nie nalezy. Pozdrowionka i do szybkiego zobaczenia :):) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Zagadzam sie z Inez cienie sa przepiekne, ale sie osypuja, co moze denerwowac, bo paletka do najtanszych nie nalezy. Pozdrowionka i do szybkiego zobaczenia :):) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny makijaż. Mam Naked 1 i 2. Ale jakoś 3 mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny makijaż :) Absolutnie w moim stylu! http://coco-bebe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 2200 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Już, któryś raz z rzędu trafiam na tę paletkę i coraz bardziej chciałabym wypróbować ją na sobie :) Bardzo ładne, stonowane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nią obecnie wykonuję mocne makijaże oka z wykorzystaniem głównie czerni, która jest piękna. Samą paletę bardzo lubię, ale trzeba z nią uważać, bo źle dobrane cienie lubią dać efekt zmęczonego zaczerwienionego oka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Naked marzenie każdej blogerki i kosmetykomaniaczki. Piękny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie maluje się cieniami,a mam podobny kolor oczu :) Ulatwilas mi teraz wybor :)


    atelierkobiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne kolory w palecie a makijaż boski!

    OdpowiedzUsuń
  26. Makijaż świetny :)
    Uwielbiam makijaże w takiej tonacji :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Всем привет! помогите кто знает... ищу где можно купить аппарат вакуумного массажа авм 1, скрабер ультразвуковой 804 и косметологические комбайны в спб? я только начала управлять салоном красоты, надо найти оборудование, а я не знаю где это купить)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...