środa, 13 kwietnia 2011

Max Factor Experience (GR)

Drogi czytelniku.

Zwróć proszę uwagę na fakt, że poniższy post został oznaczony symbolem GR- gościnna recenzja. Oznacza to, że autorem zarówno tekstu jak i zdjęć tu prezentowanych nie jestem ja- 82Inez. Autor, za zgodą którego publikuję to na moim blogu podpisał się na końcu notatki i to On bierze odpowiedzialność za poniższy wpis.

Gdybyś jednak drogi czytelniku zauważył tu pewne nieprawidłowości- fakt „zapożyczenia” tekstu czy też zdjęć z sieci bez zgody prawdziwego autora- bądź uprzejmy poinformować mnie o tym w komentarzu do notatki i zamieść proszę link ową nieprawidłowość dokumentującą. Post zostanie wówczas czym prędzej usunięty.

Dziękuję i życzę przyjemnej lektury.

82Inez



przeznaczenie twarz
cena ok 60zł/30 ml

Co mówi producent

Nadaje skórze perfekcyjną gładkość. Unikalne zastosowanie elastomerów i naturalnego ekstraktu z jojoba zapewnia uczucie delikatności i jedwabistej lekkości. Podkład idealnie się rozprowadza oraz ukrywa wszelkie niedoskonałości cery. Jest beztłuszczowy i niekomedogenny.
Opakowanie produktu powstało w oparciu o opinie profesjonalnych makijażystów. Jest poręczne, łatwe w użyciu, a jednocześnie przyjazne dla środowiska.



Moja opinia

Idealny podkład na dzień. Kupiłam go pod wpływem emocji i nie żałuje!
Podkład ma lekka konsystencje, dzięki czemu jego niewielka ilość starcza do wykonania perfekcyjnego makijażu twarzy. Jest kryjący. Nadaje naszej skórze ładny jednolity kolor. Nie podkreśla suchych skórek. Nie daje efektu maski. Gładko się go rozprowadza. Z połączeniem pędzla hakuro H54 bądź hakuro H51, tworzą idealny duet. Daje naprawdę naturalny efekt. Cera jest gładka i rozświetlona
Kocham ten podkład ze delikatny zapach i lekkość

Dostępny w 5 odcieniach :

- Light Ivory 40
- Raw Silk 45
- Beige Linen 50
- Fair Sugar Cane 55
- Brown Hessian 75

Ja podkład posiadam w odcieniu raw silk 45 i jest naprawde bardzo jasny Wiec myślę ze dziewczyny o porcelanowej twarzy śmiało moga spróbować light ivory 40

Ocena ogólna 5/5














Autor: Paaula211 (Paula na Youtube KLIK)
blog http://paaula21.pinger.pl/

7 komentarzy:

  1. O, rzeczywiscie jasny ten podklad ... calosc brzmi ciekawie. Ubolewam nad tym, ze mf zostal w USA wycofany :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już parę ładnych tygodni temu planowałam jego zakup i nadaj to rozważam ale nie jestem pewna który odcień wybrać. nr 40 jest jasny ale wpada w róż ,a mi chodzi o coś w żółtym odcieniu. Taki jest właśnie 45, ale ten z kolei na ręce wydawał mi się delikatnie za ciemny. Ale chyba zaryzykuję.. Kurcze takie dylematy są najgorsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... ocena 5/5 :) wezme go pod uwage jak skończy mi się obecny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mialam probke i faktycznie fajny podklad tzn skora jest tak jedwabista i delikatna . super sie rozprowadza . niestety dosc szybko twarz zaczyna mi sie po nim swiecic - przy moje tlustej cerze nic nie jest w stanie przetrwac do wieczora wiec nie uwazam ze to jakis minus . ogromnym plusem jest to ze wypuscili serie bardzo jasnych odcieni - zazwyczaj trudno mi znalezc podklad ktory nie bedzie za ciemny :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam taki mamie, sama miałam po 2 próbki 40,45 i 50 - niestety nawet 40 była dla mnie za ciemna :( ale muszę przyznać, że naprawdę jest to fajny podkład. Świetnie się nakłada nawet palcami, mało kryje ale od tego jest korektor, świetnie wygładza. Bardzo mi się spodobał, czekam do lata, aż trochę opalę moje blade lico. Szkoda tylko, że cena jest tak wygórowana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry, ale do cery w zimnych tonacjach, z niewielkimi "problemami". Chciałam zrobić jego recenzję ale negatywną, może byłoby ciekawiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem mega blada, mam kolorek 40 i jestem z tego podkładu mega zadowolona ;o), co najważniejsze dla mnie to nie zatyka porów, nie robi smug, ani nie tworzy maski, stapia się pięknie ze skórą, wytrzymuje cały dzień, nie spływa. Kupiłam go zimą w Douglasie (cena ponad 15zł mniejsza niż w rossmanie), dobrze się sprawował zimą, wiosną i teraz latem. Jest fajny lekki, u mnie 5+/5.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...