piątek, 15 kwietnia 2011

Under Twenty, Anti Acne, 2w1 Lekki krem+ Puder antybakteryjny (GR)

Drogi czytelniku.

Zwróć proszę uwagę na fakt, że poniższy post został oznaczony symbolem GR- gościnna recenzja. Oznacza to, że autorem zarówno tekstu jak i zdjęć tu prezentowanych nie jestem ja- 82Inez. Autor, za zgodą którego publikuję to na moim blogu podpisał się na końcu notatki i to On bierze odpowiedzialność za poniższy wpis.

Gdybyś jednak drogi czytelniku zauważył tu pewne nieprawidłowości- fakt „zapożyczenia” tekstu czy też zdjęć z sieci bez zgody prawdziwego autora- bądź uprzejmy poinformować mnie o tym w komentarzu do notatki i zamieść proszę link ową nieprawidłowość dokumentującą. Post zostanie wówczas czym prędzej usunięty.

Dziękuję i życzę przyjemnej lektury.

82Inez


Jego zadaniem jest dokładne nawilżenie twarzy i matowanie niedoskonałości.

Długotrwale matuje i nawilża, wyrównuje kolorytu skóry, maskuje zaczerwienienia, zmniejsza widoczność porów, maskuje niedoskonałości skóry.

Jego kolejnym plusem jest to że zawiera filtry UV.

Jego kolor jest ciemny ale gdy się go rozetrze wnika w skórę i nadaje skórze wygląd lekkiej opalenizny.

Bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Działanie ma o niebo lepsze niż się spodziewałam.

Za cenę około 12zł nigdy bym się nie spodziewała takiego skarbu. Jest niesamowicie wydajny.

Zawiera 75ml, a wystarczy mała kropelka na całą twarz, więc starcza na bardzo długo.

Myślę że świetnie się nadają zamiast podkładu na cieplejsze dni.

Kolejną jego zaletą jest to że dobrze się rozprowadza i wygląda bardzo naturalnie.

Niesamowite jest to że nie świecę się po nim. lecz wiem że inne dziewczyny właśnie skarżą na to iż po tym produkcie ich skóra się świeci. Na szczęście nie należę do grona tych dziewczyn :)

Ale ma także swoje wady. Czasami bo nie zawsze podkreśla suche skórki.


Autor: TheKrock11

2 komentarze:

  1. No właśnie.. do niego trzeba mieć twarz idealną, choć jest z serii do skóry z niedoskonałościami.. Wszelkie skórki widać. Poza tym okropnie się rozprowadza.. do skóry tłustej powinny być lżejsze kosmetyki a on jest za bardzo kremowy jak dla mnie.. Użyty tylko raz.
    P.S. Trzy kolory do wyboru to za mało jak dla mnie.. nie można trafić na swój idealny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Okropny jest na mojej cerze tłustej żałuje że kupiłam ;/ podkreśla każdą krosteczkę suchą skórkę i pory po godzinie sie już swiece widac go i jest za ciemny

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...