wtorek, 26 kwietnia 2011

Gościnna recenzja- wyniki konkursu

Moi drodzy. Wiem, że wielu z Was z niecierpliwością czekało na wyniki wczoraj. Post ten publikuję dopiero dziś ze względu na jedną małą rzecz, którą chciałam dołożyć do 1 nagrody, i musiałam ją po prostu kupić- mowa o kremie Nivea Soft :D
Osoby, które śledziły pojawiające się recenzje zapewne już domyślają się kto zajął 1 miejsce :D

Na początku jednak chciałabym serdecznie podziękować wszystkim, którzy wzięli udział w mojej zabawie. Przyznam, że wybór był ogromnie trudny, ale zgodnie z zasadami musiałam wytypować zwycięzcę...

Z największą przyjemnością chciałabym poinformować, że 1 miejsce w moim konkursie zajęła:

Picjafly

Recenzja, którą możecie przeczytać TUTAJ, niesamowicie przypadła mi do gustu i sądząc po komentarzach Wam też. Ja w każdym razie uśmiałam się do łez.
A z tego tytułu, że partner Picjafly również brał udział w zabawie postanowiłam dokupić coś specjalnie dla Niego :D


Chciałabym przyznać również jedno wyróżnienie.
Nagrodą jest zestaw maseczek które sama lubię i używam. Zestaw ten otrzymuje:

Michał

Jego recenzję możecie przeczytać TUTAJ

Oczywiście zwycięzców poproszę o wysłanie adresów, na które mam przesłać paczki.

Pozdrawiam :*

7 komentarzy:

  1. bardzo fajny blog :) obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!!!

    p.s. Mysle ze nagroda trafila do wlasciwej osoby [choc inni pewnie tez na nia liczyli - ja tez:P] . widac ze pracochlonna i przede wszystkim bardzo pomyslowa!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygrana jak najbardziej zasluzona :) Gratulacje :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo cenię kosmetyki Nivea, polecam:) *Pozdrawia Kamcia z www.woman-revolution.blogspot.com ;)) Ps. Proszę o radę- podoba Ci się moja czcionka, czy niefajnie się czyta?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta recenzja też najbardziej mi się podobała :)
    Zapraszam do mnie: rebellious-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubie rossmańskich maseczek ;P

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...