piątek, 22 kwietnia 2011

Podkład Make-up brilliance, Wibo (seria Lovely) (GR)

Drogi czytelniku.

Zwróć proszę uwagę na fakt, że poniższy post został oznaczony symbolem GR- gościnna recenzja. Oznacza to, że autorem zarówno tekstu jak i zdjęć tu prezentowanych nie jestem ja- 82Inez. Autor, za zgodą którego publikuję to na moim blogu podpisał się na końcu notatki i to On bierze odpowiedzialność za poniższy wpis.

Gdybyś jednak drogi czytelniku zauważył tu pewne nieprawidłowości- fakt „zapożyczenia” tekstu czy też zdjęć z sieci bez zgody prawdziwego autora- bądź uprzejmy poinformować mnie o tym w komentarzu do notatki i zamieść proszę link ową nieprawidłowość dokumentującą. Post zostanie wówczas czym prędzej usunięty.

Dziękuję i życzę przyjemnej lektury.

82Inez

Bardzo liczyłam na ten podkład, ponieważ miał bardzo dobre oceny na różnych forach internetowych i myślałam, że wreszcie znalazłam podkład, z którego będę naprawdę zadowolona. Niestety już po kilku dniach używania wyszło szydło z worka.

Może zacznijmy od plusów.

Pierwszym z nich są kolory. Dostępne są cztery: naturalny, pastelowy, morelowy i opalony. Ja wybrałam dla siebie kolor pastelowy, ponieważ był bardzo podobny do koloru skóry na mojej szyi.

Drugi dotyczy konsystencji. Jest dość wygodna a podkład łatwo się rozprowadza po twarzy.

Najbardziej w tym podkładzie podoba mi się cena, która jest naprawdę przystępna. Kupiłam go za około 10 zł ( przy pojemności 30 ml), chociaż wiem, że można dostać go też taniej.

Niestety podkład ten ma też dużo złych stron. Jednym z nich jest aplikacja, która nie należy do najłatwiejszych. Produkt nie ma pompki, lecz dziurkę, przez którą podkład można wylać na skórę. Oczywiście nietrudno jest wylać go za dużo, szczególnie, że konsystencja jest dość lejąca.

Kolejnym i największym minusem tego podkładu jest to, że po nałożeniu go na skórę zmienia kolor i przyciemnia się, dzięki czemu tworzy przy żuchwie wyraźną granicę, którą ciężko jest ukryć.

Dodatkowo, jeśli nie użyjemy pudru, skóra po użyciu tego podkładu świeci się.

Ostatnim minusem, jaki zauważyłam jest to, że podkład ten bardzo brudzi.

Nie polecam tego produktu, pomimo jego plusów, ponieważ nie spełnia swojej podstawowej funkcji: nie wyrównuje kolorytu skóry a jeszcze bardziej uwydatnia niedoskonałości.

Ogólna ocena: nie polecam

Ilość opakowań: 1

Długość stosowania: 2 miesiące

Ponowny zakup: nie

Cena: około 10 zł

Objętość: 30 ml

Aplikacja: 4/5

Kolor: 3/5

Zapach: 4/5

Opakowanie: 4/5

Cena: 5/5












Autor: Gabrysia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...