piątek, 15 kwietnia 2011

Maseczka Avene (GR)

Drogi czytelniku.

Zwróć proszę uwagę na fakt, że poniższy post został oznaczony symbolem GR- gościnna recenzja. Oznacza to, że autorem zarówno tekstu jak i zdjęć tu prezentowanych nie jestem ja- 82Inez. Autor, za zgodą którego publikuję to na moim blogu podpisał się na końcu notatki i to On bierze odpowiedzialność za poniższy wpis.

Gdybyś jednak drogi czytelniku zauważył tu pewne nieprawidłowości- fakt „zapożyczenia” tekstu czy też zdjęć z sieci bez zgody prawdziwego autora- bądź uprzejmy poinformować mnie o tym w komentarzu do notatki i zamieść proszę link ową nieprawidłowość dokumentującą. Post zostanie wówczas czym prędzej usunięty.

Dziękuję i życzę przyjemnej lektury.

82Inez

MASECZKA NAWILŻAJĄCO-KOJĄCA DO CERY WRAŻLIWEJ JAK RÓWNIEŻ NACZYNKOWEJ I SUCHEJ FIRMY AVENE. CUDOWNIE KOI SKÓRĘ I LIKWIDUJE ZACZERWIENIE. NADAJE SIĘ W SZCZEGÓLNOŚCI DO OSÓB PRACUJĄCYCH W KLIMATYZOWANYCH POMIESZCZENIACH. PO NIEJ SKÓRA JEST ODPRĘŻONA I ZRELAKSOWANA.
POJEMNOŚĆ 50ML.
CENA OK 65ZL.
POLECAM GORĄCO

Autor: DARIADARUHA

1 komentarz:

  1. Recenzja tak krótka, że aż 3 razy ją przeczytałam, lecz nie zachęca do zakupu mimo, iż właśnie taka cerę posiadam, dla jakiej się nadaje. Nie wiadomo, na jak długo starcza i brak wielu, wielu informacji. Szkoda, bo akurat mnie zainteresował produkt.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...