piątek, 22 kwietnia 2011

Pomadka do ust very me clickit- red (GR)

Drogi czytelniku.

Zwróć proszę uwagę na fakt, że poniższy post został oznaczony symbolem GR- gościnna recenzja. Oznacza to, że autorem zarówno tekstu jak i zdjęć tu prezentowanych nie jestem ja- 82Inez. Autor, za zgodą którego publikuję to na moim blogu podpisał się na końcu notatki i to On bierze odpowiedzialność za poniższy wpis.

Gdybyś jednak drogi czytelniku zauważył tu pewne nieprawidłowości- fakt „zapożyczenia” tekstu czy też zdjęć z sieci bez zgody prawdziwego autora- bądź uprzejmy poinformować mnie o tym w komentarzu do notatki i zamieść proszę link ową nieprawidłowość dokumentującą. Post zostanie wówczas czym prędzej usunięty.

Dziękuję i życzę przyjemnej lektury.

82Inez

Recencja pomadki do ust very me clickit (odcień red) z Oriflame:

Ilość pomadki to 3.5 ml. Cena waha się w zależności od różnego rodzaju promocji od 10 do 15 zł.

Ze względu na swoją dość rzadką konsystencję (co w tym przypadku jest dużym plusem) jest bardzo wydajna.

Pomadka ma niezwykłą formułę dzięki której kilka sekund po nałożeniu wchłania się w usta nie zostawiając smug ani nieprzyjemnej klejącej warstwy zostawiając za to wyrazisty kolor. Dzięki tej strukturze nie ściera się.

Pomadkę można użyć na wiele sposobów.:

1. jeśli chcemy użyć jej do dziennego makijażu (do szkoły lub pracy) nakładamy niewielką iść i otrzymujemy ładny naturalny kolorek.

2. jeśli tworzymy makijaż mocniejszy(np. wieczorowy) i chcemy otrzymać mocne wyraziste usta, pomadka ta może posłużyć jako baza pod szminkę zapewniając długą wytrzymałość.

3. może służyć jako baza pod bezbarwny błyszczyk.

Ostatnio przeprowadziłam test: pomalowałam sobie usta przed wyjściem do szkoły. W między czasie jadłam, piłam, rozmawiałam, "oblizywałam usta" ;) i pomadka w tych ekstremalnych warunkach wytrzymała na ustach 3h.

Także myślę, że za taką cenę można skusić się na przetestowanie tej pomadeczki. ;)














Autor: Roksana

1 komentarz:

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...