piątek, 15 kwietnia 2011

Maybelline DEFINE-A-LASH maskara wydłużająca (GR)

Drogi czytelniku.

Zwróć proszę uwagę na fakt, że poniższy post został oznaczony symbolem GR- gościnna recenzja. Oznacza to, że autorem zarówno tekstu jak i zdjęć tu prezentowanych nie jestem ja- 82Inez. Autor, za zgodą którego publikuję to na moim blogu podpisał się na końcu notatki i to On bierze odpowiedzialność za poniższy wpis.

Gdybyś jednak drogi czytelniku zauważył tu pewne nieprawidłowości- fakt „zapożyczenia” tekstu czy też zdjęć z sieci bez zgody prawdziwego autora- bądź uprzejmy poinformować mnie o tym w komentarzu do notatki i zamieść proszę link ową nieprawidłowość dokumentującą. Post zostanie wówczas czym prędzej usunięty.

Dziękuję i życzę przyjemnej lektury.

82Inez

Moja opinia:

Idealny tusz dla kobiet, które pragną w naturalny i subtelny sposób podkreślić swoje rzęsy przez co nadaję się on do codziennego użytku. Wyraźnie wydłuża rzęsy nie tworząc przy tym efektu "owadzich nóżek" Dzięki silikonowej szczoteczce idealnie pokrywa każdą nawet tę najmniejszą rzęsę. Jest hypoalergiczny dzięki czemu nie podrażnia oka i może być stosowany przez osoby noszące soczewki. Nie tworzy grudek i łatwo się zmywa. Zdecydowanie polecam osobom, które stawiają na NATURALNOŚĆ. Jak dla mnie jest to produkt idealny :)

Dostępne kolory:

- brązowy

- czarny

- ekstremalnie czarny

Cena:

ok.30 zł

Autor: Ilona

4 komentarze:

  1. Szkoda, że nie ma zdjęcia, który pokazuje efekt na rzęsach.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja niestety sie nie zgodze bo nie bylam zadowolona z efektow jaki ten tusz niby robi miedzy kolorem brazowym a czarnym nie widzialam roznicy mi on nie pryzpadl do gustu

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten tusz :) tyle że jednak wole jak rzęsy są grubsze ;] Ten tusz tego mi nie daje

    OdpowiedzUsuń
  4. Też żałuję, że nie udało mi się zamieścić zdjęć choć próbowałam. Nie wiem czy jest to wina mojego aparatu, ale zdjęcia wychodziły albo bardzo prześwietlone albo zamazane.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...