poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Makijaż po raz trzeci :D

To już ostatni makijaż prezentujący cienie Yves Rocher KLIK .
Zdjęcia robione w szlafroku :D

Do wykonania makijażu użyłam:
TWARZ: podkład Yves Rocher, puder elf, korektor Pixie Cosmetics, nie pamiętam co jest na policzkach, ale wydaje mi się że konturowałam twarz pudrem Astor i dołożyłam róż Inglot.
OCZY: baza pod makijaż Inglot, cienie Yves Rocher, liner Essence, kredka na dolnej powiece P2, tusz Sephora.
USTA: szminka Manhattan.







































Pozdrawiania :*

5 komentarzy:

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...