piątek, 15 kwietnia 2011

Samoopalacz Avene (GR)

Drogi czytelniku.

Zwróć proszę uwagę na fakt, że poniższy post został oznaczony symbolem GR- gościnna recenzja. Oznacza to, że autorem zarówno tekstu jak i zdjęć tu prezentowanych nie jestem ja- 82Inez. Autor, za zgodą którego publikuję to na moim blogu podpisał się na końcu notatki i to On bierze odpowiedzialność za poniższy wpis.

Gdybyś jednak drogi czytelniku zauważył tu pewne nieprawidłowości- fakt „zapożyczenia” tekstu czy też zdjęć z sieci bez zgody prawdziwego autora- bądź uprzejmy poinformować mnie o tym w komentarzu do notatki i zamieść proszę link ową nieprawidłowość dokumentującą. Post zostanie wówczas czym prędzej usunięty.

Dziękuję i życzę przyjemnej lektury.

82Inez

SAMOOPALACZ FIRMY AVENE JEST ŚWIETNYM PRODUKTEM DO CER WRAŻLIWYCH I SUCHYCH. JA GO UŻYWAM OD KILKU LAT I JESTEM BARDZO ZADOWOLONA. SAMOOPALACZ NADAJE ŚLICZNY, DELIKATNY ODCIEŃ OPALENIZNY. TWARZ NIE JEST ANI ŻÓŁTA ANI POMARAŃCZOWA JAK W PRZYPADKU INNYCH PRODUKTÓW. W SWOIM SKŁADZIE MA MIEDZY INNYMI WODĘ TERMALNA, KTÓRA KOI I ŁAGODZI PODRAŻNIENIA. WAŻNĄ RZECZĄ DLA MNIE BYŁO TEZ TO,ZE MA ŁAGODNY ZAPACH, NIE TAKI TYPOWY JAK DLA SAMOOPALACZY, NAWILŻA SKORE I NIE PODRAŻNIA.
POJEMNOŚĆ 100ML, MI WYSTARCZA NA OK 6 MIESIĘCY PRZY CODZIENNYM STOSOWANIU.
KOSZTUJE OK 60ZL ALE JEST WART SWOJEJ CENY...

Autor: DARIADARUHA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...