piątek, 15 kwietnia 2011

Pharmaceris - delikatny fluid intensywnie kryjący o przedłużonej trwałości (GR)

Drogi czytelniku.

Zwróć proszę uwagę na fakt, że poniższy post został oznaczony symbolem GR- gościnna recenzja. Oznacza to, że autorem zarówno tekstu jak i zdjęć tu prezentowanych nie jestem ja- 82Inez. Autor, za zgodą którego publikuję to na moim blogu podpisał się na końcu notatki i to On bierze odpowiedzialność za poniższy wpis.

Gdybyś jednak drogi czytelniku zauważył tu pewne nieprawidłowości- fakt „zapożyczenia” tekstu czy też zdjęć z sieci bez zgody prawdziwego autora- bądź uprzejmy poinformować mnie o tym w komentarzu do notatki i zamieść proszę link ową nieprawidłowość dokumentującą. Post zostanie wówczas czym prędzej usunięty.

Dziękuję i życzę przyjemnej lektury.

82Inez


Podkład, który zawiera SPF 20. Na opakowaniu producent nas zapewnia, że kosmetyk jest delikatny, ale dobrze kryje i utrzymuje się długo. Pisze również o tym, że nie tworzy on efektu maski, nie zatyka porów i nie brudzi ubrań. Jest polecany do każdego typu skóry (o, nawet dla wrażliwców.) Jego konsystencja jest jak każdego innego podkładu. Nakładając go na twarz wystarczy go tylko trochę. Skóra staje się jedwabista i gładka oraz dobrze się z nią stapia. Dobrze zakrywa zaczerwienienia skóry, przebarwienia, ślady po trądziku. Moje OGROMNE sińce pod oczami dobrze zakrywa. Mam nawet wrażenie, że rozjaśnia skórę wokół oczu. Myślę, że mogę go polecić każdemu. Jest dostępny w trzech odcieniach: Ivory nr 01, Sand Nr 02, Bronze Nr 03. Jego cena waha się w granicach od 35-40 zł.

Autor: Justyna, Mizyzy1

2 komentarze:

  1. Moja mama go posiada. ;) Jest z niego zadowolona, ja kiedyś od niej też spróbowałam i myśle, że to fajna alternatywa dla młodych dziewczyn na co dzień, oczywiście dla starszych też! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kupiłam go i bardzo się polubiliśmy :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...