środa, 13 kwietnia 2011

Krem do rąk Ziaja kokosowa (GR)

Drogi czytelniku.

Zwróć proszę uwagę na fakt, że poniższy post został oznaczony symbolem GR- gościnna recenzja. Oznacza to, że autorem zarówno tekstu jak i zdjęć tu prezentowanych nie jestem ja- 82Inez. Autor, za zgodą którego publikuję to na moim blogu podpisał się na końcu notatki i to On bierze odpowiedzialność za poniższy wpis.

Gdybyś jednak drogi czytelniku zauważył tu pewne nieprawidłowości- fakt „zapożyczenia” tekstu czy też zdjęć z sieci bez zgody prawdziwego autora- bądź uprzejmy poinformować mnie o tym w komentarzu do notatki i zamieść proszę link ową nieprawidłowość dokumentującą. Post zostanie wówczas czym prędzej usunięty.

Dziękuję i życzę przyjemnej lektury.

82Inez

Witam.
Chciałabym przedstawić recenzje tego kremu ponieważ sprawdza się on bardzo dobrze gdy mamy przesuszone dłonie jak i do codziennego stosowania aby nawilżyć je,sprawić aby stały się gładkie i nadać im przyjemnego kokosowego zapachu który zachęca nas do częstszego stosowania. Kolejnym atutem tego kremu jest jego bardzo niska cena ok 5,00zł oraz ogólnodostępny w drogeriach jak i w mniejszych sklepach.Dodatkowo krem jest w praktycznym opakowaniu oraz aplikacja tego kremu jest przyjemna oraz szybka.Bardzo mi się podoba również w tym kremie to ze bardzo szybko się wchłania i nasze ręce nie są takie tłuste jak po innych kremach.

Autor: Anna Hajduk (hajduci000)

6 komentarzy:

  1. kurczę, tego kremu jeszcze nie miałam, a przecież zapach kokosu z ziajki ubóstwiam :)

    http://my-orange-island.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dla samego zapachu warto go kupic . no i ta cena :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie dzisiaj go kupiłam i zapach jest zniewalający.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię ten krem i smaruję nim właśnie ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Był czas, że sama używałam tylko tego kremu do rąk. Zapach jest faktycznie obłędny i ładnie się wchłania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten krem jakis czas temu i niestety oprócz zapachu nic fajnego w sobie nie miał....

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...