piątek, 15 kwietnia 2011

Perfecta no problem peeling & maseczka (GR)

Drogi czytelniku.

Zwróć proszę uwagę na fakt, że poniższy post został oznaczony symbolem GR- gościnna recenzja. Oznacza to, że autorem zarówno tekstu jak i zdjęć tu prezentowanych nie jestem ja- 82Inez. Autor, za zgodą którego publikuję to na moim blogu podpisał się na końcu notatki i to On bierze odpowiedzialność za poniższy wpis.

Gdybyś jednak drogi czytelniku zauważył tu pewne nieprawidłowości- fakt „zapożyczenia” tekstu czy też zdjęć z sieci bez zgody prawdziwego autora- bądź uprzejmy poinformować mnie o tym w komentarzu do notatki i zamieść proszę link ową nieprawidłowość dokumentującą. Post zostanie wówczas czym prędzej usunięty.

Dziękuję i życzę przyjemnej lektury.

82Inez

Moja gościnna recenzja będzie dotyczyła kosmetyku dla cery młodej. Jest to 2in1 - peeling enzymatyczny i maseczka, z firmy Perfecta. Moją uwagę przy zakupie zwrócił EKOLOGICZNY EKSTRAKT Z GOJI, glinka termalna, krzem i cynk. Niewątpliwie najciekawsze i najbardziej oryginalne jak dla mnie jest to, że PEELING(1) wsmarowuje się w skórę na noc dokładnie tak jak krem. Następnie rano należy umyć twarz jakimś zwykłym żelem oczyszczającym i nałożyć MASECZKĘ(2) oczyszczającą na około 15 minut i zmyć wodą. Nakładając peeling(1) może się wydawać że jest go za dużo, jednak to zależy od nas.. Ja początkowo używałem jednego zestawu dwa razy, innym zaś razem po prostu kilkakrotnie wsmarowywałem peeling-krem(1) w np. godzinnych odstępach czasu, tak aby dobrze się wchłonął, aż skończyła się saszetka; a rano nakładałem dużą ilość maseczki(2). Obie saszetki mają pojemność 5ml, co wg mnie jest za dużą ilością kosmetyku i spokojnie starczyłyby 3ml. Obecnie kupuję kilka maseczek naraz i wyciskam je do mini słoiczków po kremach, tak aby wygodniej ją stosować i nie męczyć się z każdorazowym wyciskaniem produktu z saszetki.

Działanie:
Nie pisałbym tej recenzji gdybym nie był totalnie zachwycony produktem. Ja używam tego zestawu od około 4 miesięcy, zawsze około 3 dni z rzędu przed peelingiem kawitacyjnym u kosmetyczki. Mam porowatą skórę i szybko się zapycha, a jak wiadomo żaden peeling w domu nie oczyści skóry tak jak kawitacja, którą muszę robić średnio raz na 2 tygodnie. Moja kosmetyczka zauważyła że odkąd używam tego zestawu to zanieczyszczenia lepiej wychodzą i naturalnie - skóra jest następnie dokładniej oczyszczona, bo jest pozbawiona martwego naskórka.

Informacje:
Zestaw "Perfecta No Problem, Peeling enzymatyczny i Maseczka oczyszczająca" kupiłem w drogerii Rossmann, za niecałe 3zł, Uprzedzam, że nie wiem jak działają pozostałe kosmetyki z dosyć dużej serii No Problem, jednak z doświadczenia na wszelakiej maści antytrądzikowych kosmetyków wiem, że większość nie działa. To że maseczka jest rewelacyjna to tylko moja opinia i na innej skórze może zadziałać inaczej.

Autor: Michał

2 komentarze:

  1. Lubię ten zestaw i często do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wczoraj na nią patrzyłam, ale nie mogłam się zdecydować, teraz wiem, że po nią wrócę :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...