czwartek, 30 czerwca 2011

Testy- Joko po raz drugi.

Zapraszam Was na kolejny makijaż wykonany przy pomocy cieni firmy JOKO. Dziś w ruch poszły zaznaczone cienie z paletki J 405 i paletka J 205- z czego brązy z palety J 205 użyte zostały w ilościach szczątkowych- ciemniejszy cień podkreślił zewn kącik, jaśniejszy rozświetlił dolną powiekę.

Makijaż wykonany jest na bazie pod cienie firmy Inglot.
Cienie w formule są dość suche- na pędzelek nabiera się dużo produktu więc żeby uniknąć przesadnego osypywania się trzeba pamiętać o strzepnięciu nadmiaru. Wszystkie mają perłowe wykończenie.

Tym razem byłam o wiele bardziej zadowolona z różnicy jaka jest pomiędzy kolorami, przypominam, że poprzednim razem wszystkie jasne odcienie na powiece wyglądały tak samo.
Niestety kosmetyk nie przeszedł pomyślnie próby czasu- po kilku godzinach było widać drobne uszczerbki- cienie zbierały się lekko w załamaniu powieki. Nawet zrobiłam Wam zdjęcia owe uszczerbki dokumentujące ale później niechcący wywaliłam je z aparatu- sierota :/
Należy dodać, że mimo to makijaż ogólnie wyglądał dobrze, defekty widoczne były tylko gdy zamknęłam oko żeby skontrolować stan.

Użyte kosmetyki:
Twarz: wszystko Lily Lolo począwszy od korektora i podkładu przez bronzer, róż i rozświetlacz
Oczy: poza ww produktami jest tusz L'Oreal, kredka na linii wody Rival de Loop
Usta: szminka Yves Rocher, błyszczyk Avon




















Pozdrawiam :*

6 komentarzy:

  1. Fajny letni makijaż :)
    Jak u Ciebie sprawdza się baza z Inglota?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bazy używam niezmiennie od lat, jest dla mnie super :D.
    Dziekuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. 500 razy wchodziłam na ten blog i dopiero teraz zobaczyłam, że "sąsiadka" z Frankfurtu :)
    co prawda ja jeżdżę pomiędzy FFM a Bayreuth, ale to tylko z konieczności, bo zdecydowanie lepiej mieszka mi się we Frankfurcie
    makijaż jak zwykle perfekcyjny, ale ja nie przepadam za takimi kolorami.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż. :) Nie mogę się napatrzeć na Twoje oczka. :)

    www.sonnaille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do udziału w konkursie na www.mynailz.pl Polega na zrobieniu makijażu w stylu Bollywood:) Szczegóły na forum.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie odcienie zieli niestety nie są dla mnie

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...