niedziela, 19 czerwca 2011

Barbra Cosmetics- nowości

Wczoraj dotarło do mnie zamówienie z Barbry!!!
Zobaczcie co się w środku znalazło:

Strasznie podobają mi się te kolory na żywo. Podoba mi się też, że na naklejkach z numerem firma zaczęła zamieszczać nazwy koloru. Wiele osób- w tym także ja- negatywnie komentowało brak owych nazw, gdyż osobiście uważam je za bardzo zabawne i bardzo trafne, no i wiadomo, że szybciej zapamiętamy je niż numery.
Zmiana ta wskazuje tylko na to, że Barbra Cosmetics słucha swoich klientów i wychodzi im naprzeciw co bardzo się ceni :)

Już nie mogę się doczekać malowania pazurków :D Oczywiście w przyszłości będę Wam fotki prezentujące efekty końcowe zamieszczać.

Pozdrawiam :*

16 komentarzy:

  1. Piękny błękit i ciemna zieleń. Te lakiery to odkrycie roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kolory! :))
    muszę się kiedyś skusić na te ich lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie "Twoje" kolory ;-)
    mnie w szczególności urzekł - nie, bo niebo

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jak się prezentują na paznokciach te 2 ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ahhh ten błękit :) piękne lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknoscdniablog zgadzam się, lakiery są fenomenalne, zawsze jak jadę do PL to wmawiam sobie, że nie potrzebuje nowych kolorów i zawsze zamawiam :D

    Paula koniecznie, sa naprawdę bardzo dobrej jakości.

    Marta :))

    Madak6c właśnie się zastanawiam czy zacząć od migotki czy od nieba :)

    Sylvia zgadzam się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie mam na paznokciach 'świeżo malowane',świetny letni kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie, bo niebo pokazałam dziś na swoim blogu. Niestety jakość fatalna. Pokazałam też szarą migotkę - cudny lakier!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory śliczne, jestem ciekawa jak długo te lakiery się utrzymują. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pozazdrościć ! świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kamilo wlaśnie pomalowałam paznokcie niebem- konsystencji nie mam nic do zarzucenia, teraz zobaczymy jak z trwalością.

    Ksv generalnie moje lakiery tej firmy utrzymują się zaskakująco dobrze. Chwaliłam je tu wielokrotnie :)

    Niebo Wam wkrótce pokażę :)

    Dziękuję za komentarze :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Barbrę pokochałam od pierwszego pomalowania :P I chyba będę wierna do końca, choć szczerze nie przepadam za jaskrawymi i wyrazistymi kolorami. Wolę bardziej coś stonowanego lub czerwonego, fioletowego lub brązowego. Dlatego nie korzystam z ostatnich nowości Barbry, choć nie powiem, że radzą sobie świetnie.
    No właśnie, nazwy lakierów to bardzo fajna sprawa. Ja ciągle liczę, że kiedyś wybiorą moją wymyśloną nazwę :P

    OdpowiedzUsuń
  13. "Świeżo malowane" najbardziej przypadł mi do gustu, coś czuję, że nie będę w stanie dłużej się im opierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dee :D

    Dziuniek fanką firmy Barbra również stalam sie ogromną, lakiery polecam każdemu kto chce słuchać. Ja akurat lubie kolorki więc nowości są bardzo dla mnie :)

    Yenn to sobie trzeba zafundować a nie opierać sie w końcu to nie majątek :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...