poniedziałek, 27 czerwca 2011

Świeżo malowane.

Mam dla Was kolejną prezentację lakieru firmy Barbra Cosmetics. Lakier ten oznaczony jest numerem 451 i nazywa się Świeżo malowane.

Nie będę po raz kolejny opowiadać Wam o walorach malowania i noszenia lakierów Barbry, zaznaczę tylko, że do pokrycia płytki paznokcia tym jasnym jakby nie patrzeć kolorem potrzebowałam 2 warstw.
Emalia w buteleczce wygląda trochę bardziej srebrzyście lecz na paznokciach to błękit ze srebrnym shimmerem- jestem bardzo z tego efektu zadowolona.

Myślę, że ten kolor to bardzo fajna letnia propozycja, a jak Wy uważacie? Jakie kolory gościć będą na Waszych dłoniach i stopach tego lata?

Pozdrawiam :*

21 komentarzy:

  1. Śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spania nie masz hehehe? Dziękuję :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam kolorek drwiny z cytryny i teraz często będzie gościł na moich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, chyba by mi pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej kochana :) świetny kolorek, a przy okazji zapraszam na konkurs :)
    http://lifeturkus.blogspot.com/2011/06/konkurs-konkurs-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor powala na kolana, boski<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Na letni manicure prezentuje się super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny kolorek! Uwielbiam takie odcienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kolor :) ja poluje na jakąś limonkę lub cytrynkę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor, w sam raz na lato :) Ciekawą nazwę ma :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolorek ;)Zapraszam do moich propozycji lakierowych:
    http://malinka2709.blogspot.com/2011/06/juz-niedugo-pierwszy-dzien.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiem że masz tego Inglota, bo pamietam go własnie ze zdjęc:D. A Świezo Malowane tez mam, faktycznie swietny lakier na to lato:)

    OdpowiedzUsuń
  13. spodobał mi się ten lakier, kiedy robiłam zamówienie, ale bałam się smug. u ciebie wygląda bardzo zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  14. Adrianna absolutnie smug nie robi.

    Dziękuję za komentarze :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Okropny kolor. Nie nadaje się.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...