niedziela, 1 czerwca 2014

Catrice Gem Into The Future

Ha! Wiedziałam, że spodobają się Wam lakiery holo z Catrice, które pokazywałam tutaj. Śpieszę więc pokazać jak prezentują się pozostałe kolory. Dziś na tapecie czyli na paznokciach odcień C05 Gem Into The Future
Tak jak pisałam w ostatnim poście to jedyny lakier z posiadanej przeze mnie trójki który ma dobrze wykrojony pędzelek, więc malowanie nim to czyta przyjemność. Pięknie kryje przy standardowych dwóch warstwach, szybko wysycha na płytce i trzyma się jak marzenie ☺. Nie straszne mu wiosenne porządki a dodam, że nie nakładam na niego żadnego top coatu. 

W kwestii prezentowania się na paznokciach efekt holo jest oczywiście najlepiej widoczny w świetle- sztucznym, naturalnym- obojętne. Wersja  Gem Into The Future wzbogacona jest o flejksy które natomiast ładnie wyglądają gdy naokoło jest szaro i buro. To jednak bardzo subtelny dodatek, nie spodziewajcie się szału, a już na pewno nie spodziewajcie się, że uda się Wam je na tych zdjęciach dostrzec ☺.

Na marginesie: Naklejka którą widzicie na zdjęciach pochodzi z firmy Essence. Kiedy ją przyklejałam dałabym się zabić, że jest czarna... jak się okazuje czasami własnym oczom nie można wierzyć... Ale do meritum. Generalnie nie polecam tego typu upiększeń na holograficznych lakierach- jak widać przeźroczysta część naklejki zdecydowanie przeszkadza. Szkoda...
I to już wszystko na dziś, mam nadzieję, że lakier się Wam spodobał. Już niedługo pokażę Wam trzecią ostatnią sztukę jaką posiadam z kolekcji Haute Future.
Pozdrawiam ♥

20 komentarzy:

  1. Wygląda przepięknie, a na takich ślicznych małych pazurkach zdecydowanie kosi tradycyjny mani :) Pięknie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie lakiery! Muszę upolować ten lakier, bo bardzo podobny z Essence (Hello Holo) został niestety wycofany :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello Holo to totalnie inne wykończenie, przecież to holo-rokat, a tu jest normalny holograficzny
      jeśli go bardzo chcesz to jest dostępny u ladymakeup za 7,99 :)

      Usuń
  3. super, a one są u nas w PL? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powinny wejść, ale z tymi imitowankami to nigdy nic nie wiadomo

      Usuń
  4. Piękne, mocne holo! Gdyby tylko był w Polsce dostępny to pewnie brałabym go bez zastanawiania:D

    OdpowiedzUsuń
  5. to coś dla mnie :) oczu nie można oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny, idealny na lato, chyba go sobie kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! ależ mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! rewelacja! kilka miesięcy takiego szukałam! mam już kilka lakierów CATRICE i jestem z nich bardzo zadowolna;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie prezentuje się ten lakier, ale ja i moje paznokcie jakoś nie lubimy się z Catrice.
    Każdy lakier który mam z tej firmy wytrzymuje u mnie jeden dzień (nawet piaski ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też różnie bywa z Catrice. Kolory mają cudne ale jakoś często po nie nie sięgam. Nie zmienia to faktu, że na te czekam z niecierpliwością przebierając nóżkami:P

      Usuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...