piątek, 30 lipca 2010

Wszyscy mają mięte- mam i ja!!!

Jednym z najbardziej pożądanych kolorów na pazurkach tego lata stała się mięta.
Wszyscy oszaleli dosłownie na punkcie tego odcienia. Na YT prawie każda dziewczyna w filmiku zakupowym (jakoś nie lubię tego okreslenia haul) pokazywała swoje mietowe zdobycze, skusiłam się więc i ja.

Chciałabym Wam wiec dziś zaprezentować moje pazurki, pazureczki, pazurunie właściwie :D.
Kiedy przyleciał do mnie Nail Tek postanowiłam obciąc te moje maleństwa do zera- zacząć od początku...

Ale do rzeczy- co my tu mamy:
- na odtłuszczone paznokcie położyłam warstwe Nail Tek Foundation II
- na to 2 warstwy lakieru miętowego z firmy Catrice o nr 240 Sold Out For Ever
- na to 2 warstwy Nail Teka Intensive Therapy II














Lakier Cartrice kosztuje 2,49 euro. W Niemczech mozna go dostać w drogerii Ihr Platz, w Polsce znajdziecie je w niektórych drogeriach Natura.
Ma bardzo wygodny dobrze wyprofilowany pędzelek który zdecydowanie ułatwia malowanie paznokci. Efekt zaprezentowany powyżej osiągnełam praktycznie bez żadnych poprawek co u mnie jest sporym sukcesem.

Powiem szczerze że gdy pierwszy raz zobaczyłam palete kolorów lakierów do paznokci to padłam dosłownie przed szafą Cartice na kolana... Chce je wszystkie!!!!

Poniżej znajdziecie skan ulotki o lakierach tejże firmy.
Zachęcam również do obejrzenia strony internetowej producenta: http://www.catrice.eu/?page=home


























Pozdrawiam :*

12 komentarzy:

  1. Aga, ku swojemu zdziwieniu niedawno odkryłam, że szafy Catrice stoją w niektórych drogeriach Natura! A przynajmniej w jednej, w krakowskiej Galerii Kazimierz, gdzie trzy tygodnie temu widziałam Catrice na własne oczy :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam tę miętkę:D Lakiery z Catrice są super, za tę cenę czegóż chcieć więcej!:) Polecam również prześliczny taupe From Dusk to Dawn:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cammie to prawda sa w niektórych Naturach, ale w niewielu punktach z tego co slyszałam.

    Kosmetykomania ja mam jeszcze 220 Lost in Mud- matowy braz, ale daj mi czas z ta firma ja sie dopiero rozkrecam :D

    Marta prawda ze pieknie odcienie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten lakier. Jest to duplikat idealny kultowego Jade'a Chanel :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lili nawet nie widziłam, dziekuje za info :*

    OdpowiedzUsuń
  6. a ten który ja mam czyli Lucku in Lilac to duplicat OPI Done Out In Deco:D uwielbiam go... szkoda tylko, ze mam tak daleko do Natury z szafa Catrice;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje za informacje Olesko :*
    Ja na własne nieszczescie chyba mam do szafy Catrice niedaleko...

    OdpowiedzUsuń
  8. super kolorek! teraz i ja bede szukała mięty!

    OdpowiedzUsuń
  9. UUU nie wiedziałam nigdy tych lakierów w naturze!:( Rozejrzę się w innej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam tez pare kolorkow z Catrice miedzy innymi ta sama miete,moge rowniez polecic 200 From Dusk To Dawn ( super sliczny kolorek taki szaro brudo brazowo fioletowy)oraz ostatnie moje odkrycie
    030 Meet Me At Coral Island,zakupione w Müller,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście piękne kolory!! Oj kusisz :D
    Niestety w "moich" tzrech Naturach nie ma Catrice, ale w październiku będę w Krakowie, więc nie omieszkam obejrzeć Catrice!!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...