środa, 21 lipca 2010

Morskie oko- makijaz na letnią imprezę.

Dzis chciałabym Wam zaprezentowac intensywny, morki makijaz. Mysle ze jest to dobra propozycja na letnie imprezy :D
Upaly niestety nie pozwalaja nam sie bawic kolorowym makijazem w ciagu dnia- ja zazwyczaj w tak goracym okresie redukuje go do kreski na powiece, czesto tez rezygnuje z niego całkowicie.

Niemniej mam nadzieje ze moja propozycja sie Wam spodoba.
Zapraszam na filmik:



Oczywiscie dodaje tez pare zdjec:




































Pozdrawiam :*

5 komentarzy:

  1. Jak zwykle dopracowany w każdym detalu, brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. jest cudowny.. szczeka mi opadla.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czesc kochana.Mam małe pytanie z nieco innej beczki. Dopiro zaczynam tworzyc bloga i mam problem.Jak wstawic link z filmem z Yt tak zeby pokazal sie film a nie sam link?

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki Tobie mam coraz większą listę zakupów kosmetyków do makijażu :) kolory idealne na lato, beautiful :)pozdrawiam, buzia !

    OdpowiedzUsuń
  5. Cammie, brill, Eve dziekuje :*

    Aneta po kolei:
    1 Wchodzisz na YT na filmik który chcesz dodac.
    2 Pod filmikiem jest opcja "przeslij" jezeli jestes na swoim kanale lub "udostepnij" jezeli jestes na tej białej stronie YT (mam nadzieje ze wiesz o co mi chodzi :D). W kazdym razie klikasz na ww opcje i z listy wybierasz "blogger".
    3 W nowym oknie pojawi Ci sie to jako juz gotowy post. Mozesz go wstawic a jak chcesz cos do tego jeszcze dodac (tekst, zdjecia) to zrob najlepiej tak:
    - "zapisz wersje robocza"
    - "edytuj posty"
    - "edytuj" konkretny post z filmem
    - wpisujesz tekst, wklejasz fotki, układasz tam sobie jak chcesz, publikujesz i gotowe.

    W razie pytan pisz :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...