środa, 7 lipca 2010

Saga o Inlocie. Cz 4- akcesoria.

I juz ostatnia czesc sagi o Inglocie- akcesoria.
Zapraszam:



Zdjecia produktów pokazanych w filmiku (brakuje pare rzeczy- w najblizszym czasie uzupełnie fotki):































 


































































Kufer jest prezentem od mojego potencjalnego meza :D- podarował mi go na zajaczka tego roku.
Oczywiscie nie obylo sie bez zachwalania pod niebiosa jego urody, przydatnosci no i zaznaczenia faktu ze takowy kufer jest mi przeciez niezbednie do zycia potrzebny :D.

Kufer ten jest nowoscia w Inglocie, nie ma go jeszcze na stronie internetowej.
Jest to najwiekszy pojedynczy model. Dokładne wymiary podam innym razem.
Max obciazenie 8 kg.
Koszt: 195 zł.
Górna czesc rozkłada sie na 3 półki z kazdej strony (w sumie 6). Przegródki na tych połeczkach sa do regulacji. W zestawie znajduje sie dopinany pasek i kluczyk.










 






Wymiary kufra:

5 komentarzy:

  1. Ja wytrwałam i na koniec w nagrodę mam mój kufer, który mnie tak kusi :P
    Świetne filmiki, dużo się dowiedziałam, i paru rzeczy muszę koniecznie spróbować!! - Greatdee

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki Dee, ciesze sie ze Ci sie spodobało :*

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu znalazłam wymiary tego kuferka !!! Ufff, łatwo nie było. Stokrotne dzięki za podanie tej informacji :-)))

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...