sobota, 10 lipca 2010

NYX- jumbo pencil

.... W koncu je mam :D....
Naogladałam sie filmików na YT i zachorowałam na kredki jumbo NYX'a.
Niestety nie sa to produkty dostepne w Niemczech wiec musiałam je sprowadzic sobie ze Stanów, ale to nic. Na e-bayu znalazlam uzytkownika który ma 100% pozytywów i całkiem niezłe promocje.
Koszt 6 kredek (kolory do wyboru) + koszt przesyłki wyniosł mnie okolo 15 euro wiec na szybko liczac to okolo 60zł- 10 zl za kredke :D
Na paczke czekałam około tygodnia.

Jeszcze za wczesnie na rzetelna recenzje, bo jedna z tych kredek miałam raz na oku, ale moge sie z Wami podzielic moim pierszym wrazeniem:
Dzien był upalny (jak kazdy ostatnio :D). Makijaz wytrzymał bez wiekszego uszczerbku cały dzien parcy, poruszania sie srodkami komunikacji miejskiej itd.
Na razie nie zapeszalajac jestem zadowolona :)

Kolory:
604 Milk
614 Lavender
618 Purple
621 Hot Pink
622 Electric Blue
624 Rocky Mountain Green














4 komentarze:

  1. I kiedy będzie recka kredek?
    Ja też się na nie napalam, podasz mi linka do tego użytkownika na ebayu?
    Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dee na razie przez upał unikam makijazu na całej powiece a do tego ostatnio (jak pewnie wiesz) byłam opuchnieta wiec w ogole sie nie malowałam, ale recenzja bedzie :)

    A tu link do sprzedawcy:
    http://myworld.ebay.de/joy017/
    A to ta konkretna aukcja:
    http://cgi.ebay.de/6-NYX-JUMBO-EYE-PENCILS-ANY-6-COLOR-Pick-Your-Colors-/230382668359?cmd=ViewItem&pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item35a3e08a47

    A jeszcze tam jest tak ze jak sie ponad 30 dolarów zamowi to jest gratis- ja zamawialam z siostra- ja 6 kredek, Ona 6 kredek i jeszcze 3 cienie. Dostałysmy piekny rozswietlacz do ciala- wyglada jak lakier do paznokci ale ma spryskiwacz- pieknie mieni sie na zielono. Na razie sister wzieła go na urlop, ale jak wroci to sobie moja czesc odleje i pokaze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. tak się składa, że ma do sprzedania te kredki, więc chętnych zapraszam na moje konto na allegro-> http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=25097712 gorąco polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzy mi się ta kredka w kolorze Milk :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...