środa, 7 lipca 2010

Saga o Inglocie. Cz 1- twarz.

Dzisiaj chciałabym sie podzielić z Wami moja opinia na temat kosmetyków marki Inglot.

Jak zapewne wszyscy wiedza jest to nasza rodzima, polska firma. Założycielem jest p. Wojciech Inglot. Firma powstała w latach osiemdziesiątych.
W założeniu jednym z punktów ktore miało odróżniać ich od konkurencji miała być szeroka paleta produktów. Z tego powodu Inglot zrezygnował ze sprzedażny w drogeriach i zdecydował sie na otwarcie własnych salonów.

Oto strona internetowa, na ktorej poogladac mozna kosmetyki wraz z paleta kolorów:
http://www.inglotcosmetics.com/
Niestety nie jest to strona polskojezyczna.



Zdjecia wszystkich kosmetyków pokazanych w tym filmiku:


6 komentarzy:

  1. Ja przebrnęłam przez 4 filmiki i chcę Ci za nie bardzo podziękować, bardzo przydatne informacje w nich zawarłaś i to nie było takie chwalenie sie kosmetykami danej firmy, ale konkretne istotne informacje o produktach :) Dziękuję ci serdecznie :* MCM

    OdpowiedzUsuń
  2. Magdaleno bardzo Ci dziekuje za miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała saga o Inglocie jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł, rzeczowe recenzje, zainspirowałaś mnie do kupna kilku rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodam jeszcze, że niestety wszystkie produkty są droższe w inglocie w moim miescie, np. paletka pro 3-35 zł, pro-5-65 zł, kredka do oczu ( ta w metalowym opakowaniu) 42 zł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna recenzja!. Ogólnie uwielbiam firmę Inglot lecz rozświetlacza jeszcze nie miałam koniecznie muszę go przetestować!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...