środa, 14 lipca 2010

Zrób to sam- kasetka na cienie.

Kasety na cienie to idealny sposób na poukładanie/pogrupowanie naszych zbiorów w przejrzysty dla nas sposób.

Kupno dużej, gotowej palety cieni wiąże się z dość sporym wydatkiem. Przeważnie wiec fundujemy sobie cienie pojedyncze lub małe paletki. Po jakimś czasie nasza kosmetyczka wypełnia się pojemniczkami- jest to tym bardziej niewygodne jeżeli kupujemy cienie z jednej firmy i stajemy się właścicielami przykładowych 20 takich samych pojemniczków...

Rozwiązaniem tego problemu jest zrobienie sobie kasety na cienie:













Do wykonania takiej kasetki bada potrzebne nam:
- pusta kasetka- tu freedom Inglot- duża kosztuje 20 zł
- zmywacz do paznokci
- płatki kosmetyczne
- obcęgi- jak na zdjęciu- one sa chyba do przecinania kabli czy coś w ten deseń...
- nożyk, dobrze wziąć stary :D
- cienie- na zdjęciach Vertigo Inglota, w kasetce natomiast już znajdują się pojedyncze cienie Inglota



Do dzieła!!!
Opakowanie cieni łapiemy obcęgami i po prostu miażdżymy.
UWAGA!!! Widz polega na tym żeby nie złapać obcęgami za metalowa część (wytłoczkę) w której znajduje się cień!!!
Tak się wyżywamy, wyginamy i odrywamy plastik aż w końcu naszym oczom ukaże się podstawa wytłoczki. Wtedy wsuwamy nożyk do sroka i delikatnie wyciągamy cień.
Zmywaczem do paznokci usuwamy resztki kleju z dna wytłoczki, cienie układamy w kasecie i gotowe :D



































Jeżeli chodzi o cienie pojedyncze z Ingota:

Otwieramy cień, tuz pod gwintem zobaczymy ze pudełeczko jest skonstruowane z 2 plastikowych części- wbijamy tam nożyk i zdejmujemy dolna część. Potem postępujemy wg instrukcji u góry.
Plastik w pojedynczych cieniach jest o wiele twardszy wiec przy rozwalaniu go obcęgami on wręcz odskakuje na boki (uwaga na oczy!!!) dlatego trzeba ten dół ściągnąć żeby nam nie "trzymał" górnej części i tym samym nie utrudniał zadania.

Kasetka jest magnetyczna wiec nic nam się nie przesuwa. Ja po rozmontowaniu cieni na dole markerem spisałam sobie jeszcze numerki.

10 komentarzy:

  1. super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pytałam się w inglocie o puste paletki i nie mają takich w sprzedaży, nie wiem też czy dobrze widziałam podejrzane spojrzenie sprzedawczyni w moją stronę... :->
    a u Ciebie mają takie w sprzedaży Agnieszko ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobieto jak to nie ma? Przeciez to jest calkiem normalny asortyment Inglota. Pusty freedom w (i tu nie jestem pewna na 100%) 2 albo 3 rozmiarach. Ta co jest u mnie na zdjeciu jest najwieksza.
    Mało tego- po filmiku dziewczyny pisały ze poszły do Inglota kupic sobie freedoma i ze sa zadowolone bo teraz wszystkie małe cienie maja w jednej kasetce.
    Dziwne...

    OdpowiedzUsuń
  4. sprawdzę to jeszcze raz jutro, będę przy okazji w galerii :) pusty freedom mówisz, wykorzystam tę nazwę :) może źle się zrozumiałam z dziewczyną z Inglota. Buzia, dzięki !
    eveleo

    OdpowiedzUsuń
  5. Daj mi prosze Cie znac jak poszlo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chyba też kupie i sobie zrobie po pojedyncze cienie strasznie mi sie walaja po kufrze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletka jest bardzo wygodna, szczegolnie w kufrze, polecam :D
    Farizah mam nadzieje ze pokazesz pozniej swoja paletke :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć!
    Chciałam podzielić zdanie "kobietaprzed30" ponieważ dzisiaj odwiedziłam sobie Inglota w Katowicach i walczyłam z kobietą 10 min żeby sprzedała mi pustą paletkę. Kobieta stwierdziła, że największą jaką oni mają w salonie to paletka na 10 cieni, a kosz jej wyniósł mnie 18 zł+ 10 zł pojedynczy wkład z cieniem. Nie wiem skąd ta niechęć do sprzedaży samego opakowania ale nieźle się naczekałam, aż sprzedawczyni poszła do jakiejś managerki czy kogoś takiego ;) Także z nimi to trzeba chyba twardo nie mam pojęcia z czego to wynika...

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie w mieście największe kasetki to takie na 5 cieni... Sprzedawczyni powiedziała że oni takich nie mają i że może odesłać mnie tylko do większego miasta, eh zostaje allegro...

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...