niedziela, 10 lipca 2011

PROJEKT kolor na lato




Dzisiejszy wpis to zbiór inspiracji na makijaże letnie. Każda moja propozycja jest kolorowa, szybka i łatwa w wykonaniu. Moim zdaniem bowiem nie ma lepszego czasu żeby zaszaleć z kolorem niż właśnie okres letni.

Przygotowałam dla Was zarówno coś stonowanego jak i coś bardziej szalonego. Mam nadzieję, że znajdziecie tu coś dla siebie i zainspirujecie się tworząc swój letni makijaż.

Delikatny różowy makijaż z granatową kreską:












Baza
: Inglot
Cienie: różowy pigment Inglot 61 położyłam na całą powiekę oraz powyżej załamania. Jasno różowym cieniem Inglot109 Shine zaznaczyłam wewn kącik oraz dolną powiekę. Granatowa kredką Essence narysowałam kreskę na linii górnych rzęs, następnie podkreśliłam ją cieniem granatowym Inglot 49. Delikatnie granatem zaznaczyłam zewn kącik dolnej powieki. Wytuszowałam rzęsy.


Kolorowa kreska:












Baza:
nie ma
Kredki: Turkusową kredką Yves Rocher zaznaczyłam środkową część ruchomej powieki. Ciemno zieloną częścią kredki Catrice zaznaczyłam zewn część, limonkową częścią Catrice zaznaczyłam wewn kącik. Kredki cieniowałam od ciemniejszej do jaśniejszej.
Wytuszowałam rzęsy.



Błyszczący cień z kolorową kreską:













Baza:
nie ma
Cienie: na całą powiekę górną jak i zewn kącik powieki dolnej nałożyłam kremowy cień Yves Rocher 06 chrome. Linię wody zaznaczyłam cielistą kredką Basic w numerze 10. Na lini rzęs narysowałam matową, kolorową kreskę eyelinerem Inglot 82.
Wytuszowałam rzęsy.


Pastele:












Baza:
biała kredka NYX milk
Cienie: w wewn kąciku nałożyłam matowy pastelowy cień błękitny Inglot 367, w zewn kąciku nałożyłam miętę Inglot 345. Na środkową część powieki ruchomej nałożyłam różowy błyszczący cień Inglot 109 Shine. Szarą kredką Inglot delikatnie zaznaczyłam linię rzęs na górnej powiece i zewn kącik dolnej powieki. Wytuszowałam rzęsy.



Duocolor:












Baza: Inglot
Cienie: na górnej powiece nałożyłam soczysty błyszczący cień Inglot 59 AMC. Dolną powiekę zaznaczyłam fioletową kredką Essence, następnie przetarłam ją fioletowym cieniem Inglot 66 AMC. Wytuszowałam rzęsy.
PS. Osobiście dołożyłam jeszcze zieloną kreskę na górnej powiece.


Monocolor:













Baza:
Inglot
Cienie: czarną kredką Artdeco zaznaczyłam linię rzęs, kredkę bardzo dobrze roztarłam. Czarnym cieniem Inglot zaznaczyłam załamanie powieki, cień bardzo dobrze roztarłam. Kredką turkusową Avon zaznaczyłam dolną powiekę. Na górną i dolną powiekę nałożyłam turkusowy cień wypiekany Alverde. Wewn kącik rozświetliłam białym błyszczącym cieniem Euphora (Paese).
Linię rzęs podkreśliłam turkusowym linerem Virtual. Wytuszowałam rzęsy.
PS. Użycie białego i czarnego cienia oraz kredki dało efekt cieniowania bez wyraźnego wprowadzania dodatkowych kolorów, ale można z tego zrezygnować, wtedy makijaż będzie jeszcze szybszy i łatwiejszy w wykonaniu.
PS1. Biały matowy cień na zdjęciu to pomyłka :D


Makijaż marynistyczny:













Baza:
biała kredka NYX milk
Cienie: biały matowy cień Inglot założyłam na powiekę ruchomą. Czerwony cień z paletki JOKO J250 nałożyłam powyżej załamania. Górną linię rzęs podkreśliłam granatowym linerem Maybelline. Wytuszowałam rzęsy.



Makijaż neonowy:













Baza:
biała kredką NYX milk
Cienie: neonowy zółty cień z paletki Sleek Acid nałożyłam na powiekę ruchoną. Neonowy zielony cień z tej samej palety nałożyłam na zewn część oka, wyciągnęłam powyżej załamania i zaznaczyłam nim dolną powiekę. Białym matem Inglota zaznaczyłam wewn kącik. Czarnym eyelinerem elf narysowałam wyraźną kreskę na linii górnych rzęs. Wytuszowałam rzęsy.




Oczywiście propozycje można by było mnożyć w nieskończoność. Dla przykładu ciekawym makijażem dla osoby która nie czuje się w kolorach pewnie jest wykonanie neutralnego makijażu oka i dołożenie na powiece górnej lub dolnej kolorowej kreski.
Sama kreska wykonana kolorowym linerem (innym niż czarny, szary, brązowy itp) jest również dobrym pomysłem.
Można tez postawić na soczyste usta przy minimalnym makijażu oczu, lub sięgnąć po kolorowe tusze do rzęs... Makijaż to zabawa, pamiętajcie o tym :D

Ciekawa jestem jak wygląda Wasz letni makijaż, mam nadzieję, że podzielicie się ze mną swoimi propozycjami w komentarzach.

Pozdrawiam :*

26 komentarzy:

  1. makijaże są boskie , na pewno pomysły wykorystam i dzięki za inspiracje :) post jest kawałem dobrej roboty świetnie po prostu !!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne makijaże :) najbardziej podoba mi się "monocolor". sama też używam turkusów latem. zazwyczaj mocny turkus kładę na górną powiekę a pod okiem robię fioletową kreskę i rozcieram. lubię też róże latem - kładę róż na górną powiekę w załamaniu powieki rozcieram ciemniejszy róż i ten ciemniejszy róż kładę pod okiem i również rozcieram. to takie moje ulubione propozycje. pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, bardzo inspirujący! Najbardziej podoba mi się kolorowa kreska - to połączenie kolorów jest mistrzowskie (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny filmik, bardzo pomocny. Obejrzałam z ciekawością, kilka makijaży wpadło mi w oko i na pewno wypróbuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. pastela i neon najlepsze! ale neonu nie odważyłabym się nosić :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam turkusowe kreski na górnej powiece

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisałam pod filmikiem, ale z wrażenia powtórzę się tutaj - piękne makijaże i kawał świetnej roboty :).

    Neon jest absolutnie boski, a nuż się kiedyś odważę i zrobię sobie coś takiego na oku :). Natomiast pastele i duocolor na pewno przetestuję w niedługim czasie :).

    Inspirujesz niesamowicie :).

    Buźka wielka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne makijaże,zwłaszcza ostatnie :D Oglądam właśnie filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaaaaaaaaaaaaaaaaki neeeeon :D:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe propozycje - ten neonowy super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej. Prowadzę bloga na którym umieszczam swoje fotografie. Może wpadałabyś i skomentowała najlepsze według Ciebie prace ?
    Zapraszam na is-charlie.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  12. A mi się najbardziej podoba "błyszczący makijaż z kolorową kreską". Nie wiedziałam, że YR ma w swojej ofercie takie śliczne cienie w kremie. Koniecznie muszę się zaopatrzyć. Buziaki. :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój codzienny makijaż to zwykła czarna kreska eyelinerem. Ale po przeczytaniu Twojego wpisu i obejrzeniu filmiku stwierdziłam, że mam wielką ochotę na coś kolorowego! To co zmalowałam może nie jest jakieś szalone i nie wiadomo jak odważne, ale dla mnie to i tak spore posunięcie do przodu :) Wszystko udokumentowałam i pokazałam u siebie na blogu. Dziękuję za taką motywację! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniałe propozycje i świetny filmik! też nabrałam ochoty na kolor :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super propozycje :) Widzę, że latem nam podobne propozycje przychodzą do głowy ;) Kolorowe kreski uwielbiam!

    Ps. Coś mi nie działa Twój blog, komentarz dodawałam kilkanaście razy...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja staram się bawić kolorem na co dzień i nie tylko na lato. Tutaj jest kilka moim propozycji kolorowych makijaży:
    http://monusia-monusia.blogspot.com/2011/07/makijaz-osos-z-rozem.html
    http://monusia-monusia.blogspot.com/2011/07/dzisiejszy-look-i-pierwszy-dzien.html
    http://monusia-monusia.blogspot.com/2011/06/dzisiejszy-look.html

    OdpowiedzUsuń
  17. ;* hej Aguś ;)
    i ja zaczynam blogowanie :)
    najbardziej zdecydowanie podoba mi się Delikatny różowy makijaż z granatową kreską - cudny :) chetnie sama sobie taki makijaz zrobie ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł na wpis. Najbardziej podoba mi się pierwszy makijaż, już od dawna czaję się na takie połączenie różu z granatową kreską :)
    Chciałam jeszcze dodać, że niedawno odkryłam Twoje filmiki (no cóż, nigdy się nie fascynowałam vlogami i stąd to rażące zaniedbanie) i są fantastyczne! Bardzo odpowiada mi Twój styl mówienia i prowadzenia narracji, i w ogóle cała reżyseria :D Nie mam konta na yt, więc nie zasubskrybuję, ale będę wchodzić regularnie, więc wiedz, że masz jeszcze takich "nieujawnionych" widzów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś pięknego. Cudowne kolory. Wielki talent :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że używasz nadal bazy inglot. Ja też nadal mam swoją - minął już rok od kiedy ją stosuję. teraz przerwałam, nakładam na powiekę korektor, który stosuję pod oczy. Dlaczego ? Bardzo mało mi ubyło tej bazy przez ten rok, a napisane jest, żeby używać tego kosmetyku od otwarcia nie dłużej niż rok. Staram się używać go rzadziej. Poza tym nie jestem do końca przekonana do konsystencji tego kosmetyku. A Ty zużywasz całą przez rok ? Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziekuję za Wasze opinię :****

    Ewe nie zwrócilam nigdy uwagi na to na ile mi ta baza wystarcza, na pewno nie mam jej jakos raząco długo, na początku chciałam nawet z rozpedu napisać, że w rok zużywam, ale po zastanowieniu się nie jestem tego pewna.... 1,5 roku? Albo cos kolo tego... Ale baza nie traci mi właściwości, do dnia wyrzucenia spisuje sie świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. hej:)
    Propozycje bardzo interesujące:) Ogólnie to bardzo lubię w wolnym czasie przeglądać Twojego bloga i oczywiście oglądać filmiki. Świetnie się Ciebie słucha, a i wiele ciekawych rad kosmetycznych. Super blog, super kanał. Śmiało mogę powiedzieć, że mój ulubiony:) pozdrawiam ciepło!
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna twarz, super talent:) Pozdrawiam!!! lui88

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...