niedziela, 25 marca 2012

Wiosennie...

Kochani dziś szybciutko bo zaraz zaryję nosem w klawiaturę. Jak zauważyliście na pewno ostatnio mnie nie ma, niestety moja lista rzeczy do zrobienia się ciągle wydłuża, ale ja nie o tym...

Dziś mam dla Was makijaż wygrzebany z czeluści karty- "cykany" przy okazji posiadania makijażu i wolnych kilku minut... niestety nie pamiętam czego dokładnie użyłam do jego wykonania, ale obiecuje, że postaram się przypomnieć sobie co nieco i dopiszę.... 

Niepełna lista kosmetyków:
Na oczach są cienie Inglot i najprawdopodobniej cień oberżynowy KOBO. Kreska wykonana jest linerem fioletowym Essence, dolna powieka zaznaczona jest granatową kredką P2, na linii wody rozświetlająca kredka Catrice, w wewn kąciku zwykły rozświetlający cień, firmy nie pamiętam. Tusz Yves Rocher.
Twarz mam wykonturowaną puder Astor, na całą buzię nałożyłam najprawdopodobniej krem BB.
Reszty nie pamiętam :/



A teraz spać Kochani, spać muszę.....
Pozdrawiam :*

51 komentarzy:

  1. genialny jest ten makijaż :)
    obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny :) I jak ładnie ułożone włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuje się:) Włosy cudne!! jak cie tak widzę to mam ochotę obciąć swoje:D

      Usuń
  3. jak na ten 'wygrzebany' to jest bardzo ladny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i idealnie dopasowany do Twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Yay! Makijaz z filmiku o ktory prosilam. :D

    Ale super, bardzo mi sie podoba :-)

    Słodkich snów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo świeżo :) podoba mi się niezmiernie

    OdpowiedzUsuń
  7. Cos podobnego trzeba zgapic:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak cudnie podkreślone zagłębienie powieki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Ty śliczna jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny makijaż.. Cudowne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odkryłam cie na You Tube, do tej pory oglądam twoje filmiki. Sa super bardzo pomocne.Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wyglądasz! Ten makijaż bardzo Ci pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wiosenny, kolorowy, a jednocześnie nienachalny w zabarwieniu, I like it :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze idealny :) Podoba mi się cień z dolnej powieki

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie wyglądasz! Świetnie skomponowane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny makijaż :) W życiu bym nie pomyślała o żółtym (?) cieniu do powiek z takim połączeniem kolorów - super to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super. Bardzo też podobają mi się Twoje włoski teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  18. swietny makijaż taki dopracowany:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba połączenie kolorów, a wykonanie- perfekcja!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie:) i do tego w moich ulubionych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawe połączenie kolorystyczne :) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolejne cudo! Uwielbiam Twoje makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne kolorki :)
    podoba mi się połączenie

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne połączenie kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo łądny :) Taki optymistyczny!

    OdpowiedzUsuń
  26. PRZE - PIĘ - KNY ! Bardzo ładne kolorki i ta precyzja, och, ach! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jedyne co mogę powiedzieć o tym makijażu to to, że jest PRZECUDOWNY!
    Wydobywa głębię spojrzenia! Zazdroszczę talentu!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Such a lovely look! You look adorable <3.

    XOXO
    Britta

    OdpowiedzUsuń
  29. makijaż cudny, ale ja zwróciłam uwagę na Twoją fryzurkę - super! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładny makijaż :) Widzę, że czytasz moją ulubioną sagę o wiedźminie :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  31. delikatusny, troche nie dla mnie bo nie lubie odcieni zolci, chyba ze to mocne zloto, ale podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. genialny makijaż, super kolory i świetnie wygląda na oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładny, szczególnie ta oberżyna. Kto by pomyślał, że to taki twarzowy kolor...

    OdpowiedzUsuń
  34. ślicznie wyglądasz;)) makijaż genialny;)






    zapraszam do mnie:)
    może masz ochotę obserwować? ja już to zrobiłam :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładnie ci w takiej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Extra makijaż...bardzo mi sie podoba...w ogóle wszystkie Twoje makijaże są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Aga,Aga ty to masz głowę do makijaży!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja oddaj makijaż ! natychmiast ! rozkazuje !!!! podoba podoba podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny makijaż, bez dwóch zdan! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo lubię twój kanał dlatego postanowiłam tu zawitać i dodać do obserwatorium. Jesteś fajną osóbką, miło się ciebie słucha bo masz coś do powiedzenia i jest to kompetentne :) a teraz koniec wazeliny, ale jak możesz napisz mi jakiego odcienia farby używasz :) Pozdrawiam i oczywiście jeśli masz ochotę zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dobra a wiec przejrzalam calego Twojego bloga i koniecznei dodaje do obserwowanych by czesciej tu zagladac :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Opis na pewno przyda się dla porównania. Dzięki za wpis.

    OdpowiedzUsuń
  43. Jejciu, jaki cudowny! Kolejna perfekcja w Twoim wykonaniu =D
    Pozdrawiam cieplutko =}
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    Asiek = ArtystyczneADHD (na YT) =p

    OdpowiedzUsuń
  44. ojej, jaki ładny.... masz dużo świetnych pomysłów. ja nie umiem tak 'z głowy' wymyślić czegoś tak fajnego..

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...