piątek, 9 marca 2012

Makijaż cieniami w kremie- Catrice & P2

Właściwie tytuł mówi wszystko co trzeba.... 
Zabawne, że nigdy nie łączyłam cieni kremowych ze sobą, zawsze dodawałam do takiej "bazy" zwykły cień pudrowy. Mimo obaw nie było problemu z przetarciem kolorów i zgubieniem granic. 

Moje rzęsy... hahhaha... ja nie wiem co jest z nimi nie tak :D. Kocham ten tusz, żeby nie było, że to jego sprawka, kocham i polecam go szczerze. A to, że moje rzęsy są (delikatnie rzecz ujmując) niesforne to ja wiem. Przeważnie wyczesuje je grzebyczkiem na koniec i jest ok, dziś nie wyczesałam i jest co widać:


Do makijażu oczu użyłam:




- baza Artdeco
- cień Catrice 030
- cień p2 010
- liner Zoeva Eclipse
- czarna miękka kredka
- tusz Yves Rocher
- rozświetlająca kredka Catrice
Na twarzy mam:
podkład KOBO, puder Inglot, puder Astor użyty do konturowania, róż Sleek
Usta:
błyszczyk Manhattan



Zapytam wprost- i jak? :D
Pozdrawiam :*

42 komentarze:

  1. Pięknie! :) Ja to kompletnie nie umiem posługiwać się cieniami w kremie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nakładałam zwykłymi pędzlami, tymi co każdy jeden makijaż

      Usuń
  2. bardzo ładnie, taka pani ziemia - w sensie kolory makijażu wraz z tą apaszką hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle profesjonalnie. I masz kredkę widmo z Catrice. Widmo,bo w Polsce nie można jej ciągle dostać, niby powinna być w nowościach, a nikt jej nie widział, nikt nic nie wie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredka widmo- dobre :D, ja nie wiem i nie kumam dlaczego w Pl jest z tym taki problem, ktoś tam pieniędzy chyba nie lubi zarabiać :/

      Usuń
  4. No i jak zwykle bosko !!! Mnie się te cienie z P2 zbierają w załamaniu, a na bazie się rolują przy nakładaniu i jest lipa. Musze kupić te z CATRICE, może będzie lepiej. POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A które kolory masz? Bo ja mam 3 sztuki i z tej 010 jestem najbardziej zadowolona, tamte niestety nie dorównują jakością...

      Usuń
    2. No właśnie mam dokładnie ten sam, w sumie już nie mam, podarowałam kuzynce teraz ona ma testować. Ja już parę razy próbowałam z takimi cieniami w mazidłach i jakoś bez większych sukcesów, być może taka już moja uroda że się to u mnie nie trzyma :)

      Usuń
    3. Kosmetyk na szczęście niedrogi, więc nie ma żalu, ale szkoda, że się u Ciebie nie sprawdził- może chociaż kuzynka będzie zadowolona :)

      Usuń
  5. Widze ze program sie spisuje :) A co do Makijażu jak zwykle oglądam zdjęcia z zachwytem :) Cos dla Mnie (kolorystycznie) spróbuje go odtworzyć na własnych oczętach :) Ciekawe czy mi się uda hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że sie spisuje :) dzieki jeszcze raz :*

      Usuń
  6. Bardzo ładny, ale jak Ci się sprawdza ta kredka Catrice? Mam na nią ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ją od niedawna i na razie ciągle testuje, ale jest niezła z tym, że zależy w które miejsce ja nakładam. Jak ją mam w wewn kąciku w dolnej części to potrafi mi wejść w zmarszczki, ale większość kredek mi to robi więc się nie obrażam. Ostatnio ją miałam na linii wody i byłam bardzo zadowolona. Tu jest w wewn kąciku głównie w górnej części i wzdłuż dolnej linii rzęs i jest cacy aż do teraz

      Usuń
  7. Bjutiful:)

    Dlaczego jak ja próbuję się tak pomalować to wyglądam jakby mi ktoś machnął błoto na powieki?? Coś mi się wydaje że czas popracować z cieniami w kremie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny makijaż. W ogóle to zauważyłam, że ostatnio jest jakiś trend na te cienie w kremie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo one maja diabelską trwałość- nakładasz na oko, to zastyga i koniec, ruszysz dopiero demakijażem, polecam :)

      Usuń
  9. o ładny :) Jednak cienie w kremie mnie do siebie nie przekonują jakoś.

    OdpowiedzUsuń
  10. slicznie od dawna chodza za mna jakies cienie w kremie::::)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajnie, szczególnie na imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ladnie,a mi sie takie rzesy podobaja:))

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś dla mnie mistrzynią makijażu :) w każdym filmiku mnie zachwycasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny makijaż
    i ten róż... pasuje ci :)

    No i wiesz... tak oglądam cie od jakiegos czasu i moge stwierdzic
    ze tobie to we wszystkim ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie :) właśnie przez Ciebie Aga zwróciłam większą uwagę na produkty Catrice, a jak tylko znowu będę w Niemczech to obkupię się w p2 :)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :*, bardzo ucieszył mnie Twój komentarz, fajnie, że kosmetyki przeze mnie polecane się spisują :D

      Usuń
  16. jak aplikowałaś cienie? bo ja nie umiem zrobić cieniami kremowymi takich fajnych przejść...

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś tusz z YR i go uwielbiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ostatnio noszę podobne barwy a co najlepsze za cień bazowy służy mi srebrny eyeliner Catrice w kremie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny make-up,wogole ladna z ciebie kobietka;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten makijaż jest cudny-nie mogę się napatrzeć... Kolorek cienia-boski!

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się :) szczególnie ta kreska, która nie rzuca się mocno w oczy, ale jest idealnym "wykończeniem" :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie;) a baza pod cienie z Artdeco dobra?? bo zastanawiam się nad jej zakupem ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. potwierdzam wygladasz bardzo ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. aaaa mi się podobają najbardziej Twoje usta!:D

    OdpowiedzUsuń
  25. makijaz laaadny , nie spodziewalabym sie ze wykonany cieniami w kremie - osobiscie nie lubie :) nie pozbieraly Ci sie po jakims czasie w załamaniach ? :) ja chce wieceeej Twoich makijazy :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny makijaż! :)) Mam pytanie - czy mogłabyś podać kolor/nazwę/numer tego błyszczyka?

    Pozdrawiam serdecznie! :)
    Justyna - stała widzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Manhattan Hihh Shine 46O (najjaśniejszy z palety)

      Usuń
  27. Cień ładnie wygląda na powiece. Zainteresował mnie tusz, więc na pewno go kupię.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...