piątek, 9 marca 2012

Wyniki rozdania

HA!!! Prawie bym zapomniała o losowaniu nagrody w moim małym rozdaniu, ale na szczęście ogarnęłam i jestem z wynikiem. Zanim jednak przejdę do rzeczy jak zawsze dziękuję za odzew wszystkim :*. Powiem nieskromnie, że pomysł z kawałami był świetny- co ja się przez ten tydzień uśmiałam to moje. Mam również nadzieję, że i Wy dobrze się bawiliście.

Ale już do rzeczy: 
Ogłaszam uroczyście, że nagroda wędruje do:


No i zwycięski komentarz: 

Czekam na maila z adresem do wysyłki (adres w blogrollu)
Pozdrawiam :*




21 komentarzy:

  1. Hahahahahahahahahaha zdecydowanie ten żart zasłużył na nagrodę! Chyba go przeoczyłam czytając komentarze (również się uśmiałam jak nigdy) :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana o było losowanie, ale żart owszem jest przedni :D

      Usuń
    2. Wiem, wiem, że to było losowanie :) Ale były mniej śmieszne kawały (na przykład mój ;) dlatego mówię, że akurat ten wyjątkowo zasłużył :)

      Usuń
    3. a ok, nie skumałam :D

      Usuń
  2. gratulacje serdeczne :D a te kawały to dobry sposób na szary dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehehehe, Fiolka! Serdeczne gratulacje !!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha, fenomenalny żart ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe ^^ Dobre xD Gratuluję zwyciężczyni ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. O lol :D Nie było mnie od pt w blogsferze, a tu taka miła niespodzianka :D
    Dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Odebrałam dziś paczkę :) Dziękuję raz jeszcze :*

    OdpowiedzUsuń
  8. hehehehhehe nienawidze kawałow bo tylko 1 na 100 mnie troche rozbawi wiec czytanie ich jest dla mnie nudą (mam specyficzne poczucie humoru ;), smiesza mnie anegdotki z zycia wziete,ludzka glupota :D i blyskotliwe, ciete riposty ;)) ale przy tym piałam jak kogut :D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...