poniedziałek, 29 lipca 2013

Wyniki rozdania

Ojoj przeciągnęło mi się to i to bardzo, bardzo. Wybaczcie, tak wyszło czy też raczej nie wyszło tak jak trzeba- moja wina, przepraszam :*
Niemniej dziś zapraszam już (dopiero/w końcu) na wyniki mojego małego rozdania KLIK.

Bez zbędnych wstępów ogłaszam, że fioletowy zestaw wędruje do Katarzyny Adamowicz
Pomarańczowy zestaw natomiast otrzymuje skleping mode: ON
Dziewczynom serdecznie gratuluję, reszcie natomiast dziękuję za udział i zapraszam w przyszłości. 

Teraz tylko czekam na maile z waszym adresem do wysyłki nagród. Proszę podpiszcie się nickami pod którymi obserwujecie mojego bloga.
Jeżeli w ciągu 2 tygodni (do 12 sierpnia) nie skontaktujecie się ze mną uznam, że z własnej woli zrezygnowałyście z nagród i ponownie przeprowadzę losowanie.

Pozdrawiam :*

13 komentarzy:

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...