poniedziałek, 8 lipca 2013

Na spotkanie

Dziś był świetny dzień- spotkanie z moimi kochanymi dziewczynkami!!!! Z Monachium przyjechała Szavka do niej dołączyła Gośka i tak we trójkę przemierzałyśmy ulice Frankfurtu buszując po sklepach, pijąc kawkę i generalnie świetnie się bawiąc.

Na tą okoliczność zmalowałam taki oto makijaż. Jak już zapewne zauważyłyście bardzo lubię podkreślać dolną powiekę niebieskościami. Taki mały akcent potrafi niesamowicie ożywić oko, świetnie pasuje do pory roku i mojej tęczówki ;)

Make-up wykonałam na bazie Catrice. Na powiece ruchomej znalazł się pojedynczy cień z KIKO nr 128- jeden z moich absolutnych ulubieńców- jest bardzo niepozorny ale potrafi zrobić całą robotę. Zewn kącik wycieniowałam przy pomocy mojej nowej palety KIKO o której pisałam tutaj.
Dolna powieka i linia wodna została podkreślona turkusową kredką z Yves Rocher. Na niej znalazły się cienie z Inglota- w zewn kąciku 415 P a w wewn 101 AMC SHINE. Kreskę narysowałam eyelinerem w kałamarzu z Inglota, a rzęsy wytuszowałam maskarą z Essence.
 Na twarz nałożyłam krem BB ze Skin79. Pod oczami jest korektor KIKO. Dziś użyłam jednego z nowych róży w kremie z KIKO- już niedługo pokażę je Wam z bliska. Całość przypudrowałam kolejnym KIKO'ulcem (aż się tu od nich roi :D) i tak oto prezentuje się efekt końcowy
 Pozdrawiam :*

32 komentarze:

  1. Ta turkusowa kredka z YR jest świetna, ale obawiam się, że przy moich niebieskich oczach bym sobie nią mocno zaszkodziła. Tobie natomiast fantastycznie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cienie na gòrnej powiece bombowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubię niebieską kredkę na dolnej powiece :) ja mam mocną niebieską kredkę z Rommela. Ładnie podkreśla zielone oko. Bardzo mi się podoba ten makijaż, delikatny i stylowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo elegancki makijaż :) ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądałaś :) Twoje makijaże zawsze zachwycają precyzją wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny make up, bardzo podoba mi się ta turkusowa kreska:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądałaś Aga!
    Żałuję tylko i mi smutno :( że nie mogłam do Was dołączyć :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię w ten sposób podkreślać dolna powiekę

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez mam fazę na taki niebieski:) KIKO ma super niektore cienie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie takie polaczenie. U mnie ostatnio turkus kroluje w roli kreski:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam makijaże z akcentem koloru na dole :) Ten też jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie ta kreska na dole średnio się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kolor na dolnej powiece! Moim zdaniem całość wygląda super :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi się podobają kreski, ale mi tylko dobrze wychodzi od połowy oka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy makijaż :) ja ostatnio w ogolę nie używam cieni

    OdpowiedzUsuń
  16. czyżby podkreślał twój kolor oczu? :D

    Pozdrawiam [aboutminachan.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny makijaż, z resztą jak każdy, który wykonujesz %) :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietnie wygladasz! Bardzo ci pasuje taki makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny makijaz. jakim pedzlem rozcierasz cienie? ja wlasnie szukam jakiegos fajnego puchacza i nie wiem co wybrac. wazne, zeby dobrze rozcieral, ale nie podraznial powiek, bo mam mega delikatne. mozesz cos polecic?

    OdpowiedzUsuń
  20. Make up bardzo ładnie się prezentuje :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zwykle, nieskazitelna kreska! :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny. Ta turkusowa kredka przepiękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Twoje makijaże! Są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...