środa, 3 lipca 2013

KIKO- Colours In The World- Generous Earth

Chciałabym Wam dziś zaprezentować mój nowy nabytek- paletkę cieni z KIKO z limitowanej kolekcji Colours In The World. Posiadana przeze mnie sztuka nazywa się 02 Generous Earth. Do wyboru w sumie były 4 warianty kolorystyczne- wszystkie aktualnie w promocji KLIK :D

Paletkę upatrzyłam sobie kilka miesięcy temu kiedy kolekcja była nowiutka, świeżutka i kusząca, ale cena 16,9 euro szybko ostudziła moje zapędy. Nie ma się co śpieszyć- pomyślałam- w końcu przyjdzie dzień kiedy ją przecenią i wtedy będzie moja, a że nie zwykłam łamać obietnic- szczególnie tych danych samej sobie to... no sami rozumiecie ;D
Paleta ma dość spore rozmiary- jest niewiele mniejsza od sławnych Sleeków. W środku natomiast znajduje się tylko 6 cieni- w moim przypadku to przybrudzone, przygaszone naturalne kolory- idealne do makijaży typu "nie chce mi się/nie mam czasu nic wymyślać". Jeden cień ma błyszczące wykończenie, reszta jest przyjemnie satynowa. Można je aplikować zarówno na sucho jak i na mokro.

W środku znajdziemy podwójną pacynkę oraz duże lusterko. Gwoli ścisłości cała górna połowa opakowania to jedno wielkie lusterko- wygląda to fantastycznie, ale niestety nie jesteśmy w sranie uniknąć plam podczas używania.
A tak oto wyglądają kolory z bliska:
Dziś po raz pierwszy jej używałam do stworzenia ekspresowego, dzienniaka-zwyklaka do pracy- z cieniami pracowało się bardzo przyjemnie, wszystko się łatwo łączyło i rozcierało.... no ok trzeba dodać, że makijaż do tych szczególnie wymagających nie należy. Niemniej noszę go od rana- oczywiście na bazie- i do teraz wygląda właściwie tak samo dobrze.
I jak się Wam ta paletka podoba?
Pozdrawiam :*


49 komentarzy:

  1. bardzo ładnie skomponowana :) na pierwszy rzut oka wygląda podobnie do UD Naked Basics :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez capne ktoras w promocji! Moze nr 1!

    OdpowiedzUsuń
  3. Umarłam i jestem w niebie! Piękna ta paletka, taka moja. Ile za nią zapłaciłaś? Moja kuzynka jedzie w niedzielę do Włoch, chyba wiem o co ją poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To całkiem rozsądna kwota, chyba poważnie się nad nią zastanowię :)

      Usuń
    2. Moim zdaniem się opłaca- takie cienie zawsze się przydadzą

      Usuń
    3. Tym bardziej, że ja najbardziej lubię właśnie takie kolory. Teraz tylko muszę się modlić, żeby ta paletka była na promocji we Włoszech :) Jak nie, to padnę z rozpaczy :D

      Usuń
    4. no tak, tym bardziej, że w Niemczech nikogo nie znasz.... :P
      PS. One są chyba wszędzie w KIKO przecenione

      Usuń
    5. A byłabyś tak uprzejma? Nie chciałam Ci zawracać głowy, chociaż znam kuzynkę i wiem, że pewnie by o tym zapomniała :D

      Usuń
    6. no przecież wiesz, że nie ma problemu- jeżeli jeszcze będą w sklepie to Ci wezmę

      Usuń
    7. Będę Ci bardzo wdzięczna :) Jej, ale się cieszę :*

      Usuń
  4. Chce ja!:oo piekne kolory:) szkoda ze brak dostepu do kiko w pl :/

    OdpowiedzUsuń
  5. O mamo moje kolory, zero perły i piękna satyna. Zakochałam się i jestem zła, że u nas nie ma jej:( Cudna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestawienie kolorystyczne przypadło mi do gustu:) Nie pogardziłabym taką paletką, ponieważ zawiera wszystkie odcienie, po które sięgam. Niestety, nie potrafię posługiwać się żywymi kolorami. Za każdym razem uzyskuję karykaturalny efekt. Na korzyść cieni Kiko przemawia ich satynowe wykończenie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu boska. Kolory świetne, idealne na dzień, a już nie wspomnę o przepięknym opakowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaa i zapraszam Cię kochana na rozdanie na moim blogu :) Paleta Astor do zgarnięcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak ja mam zdecydowanie za mało cieni :D....

      Usuń
  9. Swietnie wyglada plus te kolory, no miodzio. Przydalaby mi sie taka. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietnie wyglada plus te kolory, no miodzio. Przydalaby mi sie taka. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Padłam! To jest idealna paleta, cienie są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudo - od opakowania po kolory i cenę w promocji :)
    Przejrzałam 4 warianty i ta jest zdecydowania najlepsza przez uniwersalność.
    Może kiedyś będę miała jeszcze okazję do jej kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne kolory ma ta paleta :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna paleta :). Uwielbiam takie neutralne odcienie :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne kolory tych cieni, właśnie takie lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kolorki, idealne do codziennego makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealne zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładne kolory :) mimo że nie używam cieni to te bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna- zarówno kolory jak i sama paletka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Baardzo ładna pletka :) wydaje się idealna dla zielonookich, czyli dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie prezentują się na oku :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. paleta ma przepiękne kolory !

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne kolory, mogłabym mieć taką paletkę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię takie kolorki, sama chętnie bym taką przygarnęła ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne kolorki...swietnie spisalaby sie u mnie na dzien:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ladne kolory :) Szczegolnie ten brudny rozowy.

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne kolory! idealne do makijaży dziennych :)

    OdpowiedzUsuń
  28. o boziuniu jest przepiękna ! Do tej pory zastanawiałam się nad UD Basic, ale ta jest zdecydowanie lepsza kolorystycznie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna, w sam raz do dzienniaków :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne zestawienie kolorów, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne odcienie i piękne opakowanie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Paletka fajna, ale dla mnie trochę zbyt nudna. Nie można za bardzo zaszaleć nawet przy dziennym makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  33. paletka idealnie zgrana kolorystycznie :) właśnie takie cienie z inglota mi się marzą :D makijaż bardzo fajny, podobają mi się zazwyczaj twoje oczy bo ładnie je podkreślasz i nie przerysowujesz.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...