niedziela, 14 lipca 2013

Dr Irena Eris- współpraca


Wszędzie w tej chwili pojawiają się posty o nowościach, które dziewczyny dostały do testowania od Eris. Ja śpieszę poinformować, że również dołączyłam do tej zacnej grupy testerek. Niedawno zaczęłam współpracę  i otrzymałam swoją pierwszą paczkę pełną dobroci- bo trzeba przyznać, że firma potrafi rozpieszczać.

Oto zestaw kosmetyków jaki trafił w moje ręce. Nie będę ich dokładnie opisywać bo zrobiłaby mi się z tego epopeja. Zapraszam na prezentację:
-Body Art- Pro-nawilżająco-brązujący balsam do ciała
- Hydrogenic- przeciwzmarszczkowy krem aktywnie nawilżający na dzień i na noc
- Emoliacti- Emolientowy żel do mycia ciała
- Emoliacti- Emolientowy krem nawilżający na dzień do cery suchej i bardzo suchej
- Emoliacti- Przeciwzmarszczkowy krem liftingujący pod oczy do cery suchej i bardzo suchej
- Cellulit- Drenujący peeling antycellulitowy
- Sebo-Micellar- Płyn micelarny T do skóry trądzikowej
- Sebostatic Matt- Intensywnie matujący krem do twarzy do cery trądzikowej

- Kremowy płyn do higieny intymnej- łagodzenie 
- Balsam intensywnie ujędrniający- maXSlim
- Żel + oliwka z bawełny pod prysznic- Body Olive
- Mleczko oczyszczające do demakijażu twarzy i oczy
- Tonik nawilżająco-oczyszczający
- Krem matująco-nawilżający do cery mieszanej i tłustej 
- Aktywny krem przeciwzmarszczkowy 30+ FOLACYNA i proTELOMER
- Pielęgnacyjny krem antyperspiracyjny do stóp
- Fluid matująco-wygładzający City Matt w odcieniu jasnym 203
- Fluid + baza aksamitna gładkość Natural Look w odcieniu 404 ivory


- Anti Acne- żel myjący 3 w 1- peeling złuszczający i maska regulująca
- Anti Acne- multifunkcjonalny antybakteryjny krem BB w odcieniu 01 jasny beż.



Do tego zestawu dołączona była jeszcze urocza filiżanka- idealne dopełnienie wieczornych chwil relaksu....
W paczce znalazłam również odręcznie napisaną notatkę z życzeniami przyjemnego testowania- niby mała rzecz a jednak bardzo mnie ucieszyła :D



 

I już ostatni drobiazg- bransoletka z prześliczną niebieską (no lepiej być nie mogło) serduszkową zawieszką. Oryginalnie zawieszka zamontowana była na sznurku, ale ze względu na to, że w tej formie bym jej i tak nie nosiła to przymocowałam ją do swojej bransoletki. Serce przepięknie łapie i odbija światło.






Teraz nic tylko się nacierać :D. Niektóre kosmetyki już zaczęłam używać, inne muszą trochę poczekać na swoją kolej. Na pewno będę chciała poprosić kilka bliskich mi osób o przetestowanie czegoś z tej góry produktów. W ten sposób poznacie trochę inny od mojego punkt widzenia co wydaje mi się być fajnym urozmaiceniem. 
Pozdrawiam :* 


28 komentarzy:

  1. Swietnie. Wiem, ze od ciebie otrzymam szczera recenzje. Nie uzywam tych kosmetykow a moze to blad? Pozdrawiam i uzbrajam sie w cierpliwosc:-) milego testowania...
    Ps. Swietny gest z ta filizanka:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale mi się miło zrobiło, dziękuję :*

      Usuń
    2. Uwielbiam Twoje recenzje. Jak mało kto rzeczowo wypowiadasz się na temat produktów i Tobie w tej sprawie ufam. Dzięki Tobie zaczęłam korzystać z kosmetyków Yves Rocher, kremów pod oczy (do masełek mnie nie przekonałaś ale mam skórę, która ich nie potrzebuje, z resztą nie mam do tego cierpliwości)
      I z wielką niecierpliwością czekam na Twoją recenzję podkładów!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ja też dopiero co zaczęłam współpracę i czuję się wielce rozpieszczona :)
    Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna paczka. Gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna paczucha;)

    Gratuluję współpracy i miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. krem z serii hydrogenic właśnie u mnie na tapecie. Jest świetny! Gratuluję oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ fajne rzeczy dostałaś! Ciekawa jestem tego kremu z BB under 20, choć to już nie moje numery :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę i gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ta filizanka:) Uwielbiam takie dodatki do prezentów:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Paczka rewelacyjna :)
    A ta karteczka ręcznie napisana - niby nic, ale miło, że ktoś pokusił się sięgnąć po długopis/piórko, a nie po drukarkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście gratuluję, mam nadzieję, że kosmetyki spełnia Twoje oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  11. faktycznie rewelacyjna paka:) miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję współpracy:) czekam na recenzje. Ciekawi mnie ten krem sebostatic matt.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje i miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  14. paczka cudowna, same wspaniałe kosmetyki, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż miło popatrzeć, jak niektóre firmy potrafią profesjonalnie podejść do współprac :)
    Życzę miłego "nacierania się" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. marzy mi się wypróbowanie coś z pharmacerisu, niestety u mnie strasznie ciężko dorwać te produkty, nawet w aptece:(((

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję i życzę miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję:) Będę wyczekiwać Twoich recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojj.. same wspaniałości.. Czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam bardzo wrażliwe oczy, które właściwie cały czas muszą być pożądnie nawilżane, z drugiej strony nie wszystkie kremy są wystarczająco delikatne i do tej pory najlepszy krem jaki znalazłam jest właśnie z serii Pharmaceris, poleciałam do łazienki sprawdzić czy to ten, który Ty dostałaś, ale nie, mój jest z serii A - Opri-sensilium, ale jeśli zdecydujesz się napisać recenzję Twojego kremu pod oczy to z przyjemnością przeczytam - mieszkam w Turcji i tutaj nie ma fajnych kremów (zwłaszcza tańszych), dlatego zawsze zaopatruję się w ogromne zapasy w czasie pobytu w Polsce i każdy nowy fajny krem pod oczy jest szczególnie mile widziany ;)))

    pozdrawiam ze Stambułu!
    www.7hillsofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...