środa, 2 lutego 2011

Find Your Color

Dzisiejszy wpis to zapowiedź przyszłych postów.
Chciałabym zaprezentować Wam moje nowe lakierki z firmy JOKO z nowej serii Find Your Color. Zachęcam do zapoznania się z paleta kolorów- kliknij TUTAJ a następnie "zobacz paletę kolorów", ja tam dostałam oczopląsu :D

- J 128 Camellia rose- piękny odcień ciemnego różu w którym się zakochałam i już dziś mam go na paznokciach (zaraz zrobię zdjęcia, może jeszcze dziś wstawię)
- J 114 Tiger eye- czekoladowy brąz
- J 105 Amethyst- nic dodać nic ująć
- J 106 Paradise coral- lakier dość zarówiasty, bardzo ciekawy


Poniższe zdjęcie nie jest najwyższych lotów i nie oddaje dobrze kolorów, ale z braku laku...


Pozdrawiam :*

1 komentarz:

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...