czwartek, 25 listopada 2010

Pomóżmy Kalince- Rozdanie! ZAMKNIĘTE!!!

W dzisiejszym wpisie chciałabym Was zaprosić do niecodziennego rozdania, które tak naprawdę ma na celu pomoc Kalince Janowskiej. Kalinka mimo swego młodego wieku (urodziła się w lutym 2010) boryka się z poważną choroba- siatkówczakiem- jest to nowotwór złośliwy gałek ocznych. Leczenie w Polsce przeważnie kończy się usunięciem ww gałek, dlatego też rodzice Kalinki zbierają pieniądze na leczenie w specjalistycznych klinikach- znajdują się one w Niemczech i w Anglii, ale takie leczenie dużo kosztuje, bardzo dużo....
Zapraszam Was bardzo serdecznie na stronę poświęconą Kalince gdzie możecie się zapoznać ze szczegółami: http://www.kalinajanowska.pl/, zapraszam Was również na Jej bloga: http://kalinajanowska.blog.onet.pl/

Ja osobiście o sprawie Kalinki dowiedziałam się z filmiku MakeUpBrock "Posłuchaj, to do Ciebie..." i od tamtej pory zastanawiałam się w jaki sposób mogłabym pomóc.
Wpadłam na pomysł zorganizowania rozdania, bo rozdania miło się kojarzą...

Zasady rozdania:
Właściwie zasada jest tylko jedna- musisz mieć ukończone 18 lat, jeżeli jesteś osoba niepełnoletnia upewnij się że Twoi rodzice lub prawni opiekunowie nie będą mieli nic przeciwko temu, że w razie wygranej będziesz musiał podać mi swoje prywatne dane.

Razem z moimi bliskimi zorganizowaliśmy dla Was 3 paczki o łącznej wartości około 250zł czyli ponad 80 zł na paczkę. Skomponowane są one w taki sposób żeby trafiły w gust jak największej grupy odbiorców. Ty decydujesz o tym którą paczkę chciałbyś wygrać. Możesz brać udział w losowaniu wszystkich 3 paczek, możesz wielokrotnie brać udział w losowaniu jednej, wybranej- ilość wejść jest nieograniczona.
Żeby otrzymać 1 szansę w losowaniu musisz po publikacji tej notatki lub filmiku na You Tubie na konto Kalinki wpłacić kwotę minimum 10zł lub równowartość tej kwoty jeżeli operujesz inną walutą (numer konta znajdziesz na podanych wyżej stronach), następnie do mnie na maila (a.gesikowska@gmail.com) przesyłasz kopię dowodu wpłaty z widoczną datą przelewu- od razu zaznaczam, że jestem jak najbardziej za tym żebyście swoje prywatne dane zamazali/wycieli itp- nie interesują mnie one, ja chcę tylko widzieć że kwota w odpowiedniej wysokości została na konto Kalinki przelana.
Analogicznie jak chcesz mieć 2 szanse w losowaniu to przelewasz minimum 20 zł lub równowartość, 3 szanse to minimum 30 zł lub równowartość itd...

Chciałabym Was prosić o to żeby tytuł maila którego wyślecie do mnie brzmiał tak:
Pomóżmy Kalince- tu wpisz swoje imię lub nick- tu wpisz numer paczki którą chciałbyś wygrać
np. Pomóżmy Kalince- Zuzia- 2
np. Pomóżmy Kalince- Marta- 1, 3
np. Pomóżmy Kalince- Ghost- 1, 1, 1

Rozdanie kończy się wraz z końcem roku, wyniki ogłoszę tu na blogu, zwycięzców poinformuję o wygranej mailem. Paczki chciałabym wysłać w 1 tygodniu nowego roku.

Chciałabym też podziękować moim bliskim którzy zasponsorowali dla Was 2 paczki.

Paczka nr 1
Ufundowana jest przez mojego partnera.
























































Paczka nr 2

Ufundowała moja siostra z mężem.




















































Paczka nr 3
Ufundowana jest przeze mnie.

































































Wiadome jest, że nie jesteśmy w stanie pomóc wszystkim potrzebującym natomiast moim zdaniem nie usprawiedliwia to odwracanie się plecami na zasadzie "nie pomogę wszystkim więc nie pomogę nikomu".
Każda drobna pomoc z naszej strony może dać ogromną szansę osobie w potrzebie, a jeżeli uda się nam pomóc to jest o jedną osobę mniej...

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł i świetne nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sie ciesze ze pomysł sie podoba, bała sie ze nie bedzie chetnych do udziału w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem jak najbardziej za tym! sama jakis czas temu, po obejrzeniu filmiku wplacilam pare zlotych na jej konto. uwazam,ze trzeba pomagac! a to,ze "jest mnostwo innych" jest tylko wymowka. wiadomo,ze calego swiata nie jestesmy w stanie uratowac,ale jak kazdy pomoze na tyle ile jest w stanie to na pewno uda nam sie uratowac nie tylko Kalinke,ale tez inne dzieci! :) grunt to otworzyc swoje serce na czyjas krzywde, niewazne czyja! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Aga, kiedy się na Wizażu pojawisz?:) Może ktoś byłby tam także zainteresowany Twoim rozdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś `wielka` ,cudowny pomysł!
    ps.
    tęsknimy za Tobą Aga!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł, mam nadzieję, że spotka się z dużym odzewem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień Dobry. Po prostu brakuje mi słów by opisać jak wielką jest Pani osobą. Śledzę losy Kalinki już jakiś czas. Przyłączam się oczywiście do akcji i publikuje post o rozdaniach na swoim blogu. Pozwolę też sobie podać stronę innej maleńkiej dziewczynki, która również potrzebuje naszej pomocy i dla której organizowana jest akcja Mikołajkowa aukcja dla Laury. Losy tej małej panienki i jej rodziców śledzę również. Zapraszam na bloga Laurki: http://kochamylaure.bloog.pl/ oraz na forum http://babiniec-cafe.pl gdzie kobietki zorganizowały aukcje dla Laurki. Co prawda trzeba się zarejestrować by wziąć udział w aukcji ale na prawdę warto. Na stronie głównej pod napisem Targowisko znajduje się napis Charytatywnie. Klikamy tam a następnie w tematach Mikołajkowa aucja dla Laury. Prosze również o opublikowanie tej wiadomości na Pani blogu. Pozwolę sobie zaglądać na bloga tak wielkiej kobiety jaką niewątpliwie Pani jest. Zostawiam także swój adres e-mail lonia-jedryczka11@wp.pl. Serdecznie pozdrawiam i życzę wszystkiego co najlepsze. :)
    Longina Jędryczka

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...