piątek, 30 grudnia 2011

Zgłoszenie konkursowe- zetanja (2)


 Produkty, których użyłam to:
 1. Revlon ColorStay w odcieniu 180 Sand Beige
 2. Perfect cover cream firmy Janssen
 3. Maybelline Pure Cover Mineral w odciuniu 02 natural
 4. Inglot Puder Transparenty Matujący w odcieniu 210
 5. Artdeco eyeshadow base (tym razem jej zapomniałam dodać do zdjęcia)
 6. Inglot 353 MATTE
 7. Inglot 423 PEARl
 8. Inglot Integra nr 30 (wszystkie 3 odcienie)
 9. Ados cień do oczu w kredce nr 13 (perłowy róż, który nałożyłam w wewnętrznych kącikach)
 10. Rimmel Extra Super Lash mascara
 11. Essence xxxl nudes lipgloss w odcieniu 01 pure beauty


Pozdrawiam i jak zwykle proszę o opinie :* 

2 komentarze:

  1. przepraszam, że to piszę, ale dziewczyna na ostatnim zdjęciu wygląda jak kot z co ja pacze :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...