poniedziałek, 3 stycznia 2011

Wróżkowo

Dziś mam dla Was prezentację paru kosmetyków z limitowanki Essence Fairytale.
W skład wchodzą jak zwykle cienie, błyszczyki, linery itp. a ja jak zwykle rzuciłam się na lakiery do paznokci, zafundowałam sobie też jeden liner, ale to innym razem.
Na 6 kolorów lakierów zakupiłam 3 sztuki.

Wszystkie lakiery są brokatowe, no może 03 Once Upon A Time ma bardziej kremową bazę, ale 04 Humpty Dumpty i 06 Welcome To Wonderland to typowe brokaty.
Jak to na brokaty przystało lakiery bardzo dobrze się noszą, nie odpryskują, a nawet jak się lekko pościerają końcówki to i tak nie widać :D. Są również bardzo upierdliwe w zmywaniu :o).

Niestety wszystkie 3 sztuki mają tą samą wadę- jeżeli nałożymy zbyt grubą warstwę to zaczynają bąblować (jak się dobrze przyjrzycie to zobaczycie, że czerwony jest zbąblowany). Nie ma z tym aż takiego problemu- jak tylko pamiętamy o tym podczas aplikacji to jest ok, ale czasami jak się zapomnimy to efekt końcowy potrafi nas wkurzyć.

Generalnie wszystkie kolory są bardzo ciekawe i ładnie się prezentują na paznokciach, jak tylko będziecie mieli okazję je zakupić to polecam, szczególnie że koszt jest niewielki- 1,75 euro za sztukę o ile dobrze pamiętam :).

Jak to na Essence przystało podobają mi się nazwy którymi opatrzyli kosmetyki- przenoszą nas w bajkową krainę...

04 Humpty Dumpty
Zdjęcia robione w świetle naturalnym w cieniu, poza 2 robionym z lampą błyskową i to zdjęcie chyba najlepiej oddaje kolor lakieru.

























03 Once Upon A Time
Zdjęcia robione w świetle naturalnym w cieniu.

























06 Welcome To Wonderland
Zdjęcia robione w świetle naturalnym w cieniu, poza 1 robionym z lampą błyskową.













13 komentarzy:

  1. wszystkie bym ukochała :D zwłaszcza once upon a time :D ta limitka w ogóle jest fajna, ciekawe kiedy w końcu trafi do Polski :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się Once Upon A Time ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej mi się podoba ten pierwszy Humpty Dumpty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurczę, wszystkie mają coś w sobie, a nazwa humpty-dumpty jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tutaj dziewczyny wyczekują dnia w którym ma się limitka pojawić...a Ty,Ty tak beztrosko se po prostu kupisz i zdjęcie zapodasz. Shame on Youuu Agnieszka.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Once Upon A Time pieknie wyglada:love:
    Oby w PL pojawila sie ta seria....

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe, a my wyczekujemy ;) Teraz to jeszcze bardziej wyczekujemy niż przed Twoim postem ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten ostatni przepiekny!

    http://moja-kosmetyczka.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. również lubię essence za kreatywne nazwy, niektóre marki (czyt. np. Inglot) mogłyby się tego wreszcie nauczyć;P

    OdpowiedzUsuń
  10. 2 i3 bardzo mi sie podobaja!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...