wtorek, 2 kwietnia 2013

Sleek- Oh so special

Ostatnio usłyszałam, że paletka Oh so special jest idealnym połączeniem kolorów dla osób o zielonych oczach i w związku z powyższym takie osoby absolutnie powinny ja mieć... Mus to mus, kłócić się nie lubię więc paletkę posłusznie kupiłam :D
Dzisiejszy post to nic innego jak prezentacja owej palety. Ja oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, że sieć aż pęka w szwach od takich fotek, ale zawsze uważam, że im więcej tym lepiej. A nóż to właśnie moje pomogą komuś podjąć decyzję o zakupie.
Paletka ma faktycznie ciekawie skomponowane kolory. Moim zdaniem idealnie nadaje się do tworzenia uniwersalnych makijaży dziennych jak i wieczorowych. Jedynie odrobinie brakuje mi tu typowego cienia rozświetlającego  ale to drobny szczegół. 
Ostatnio ze względu na testy bardzo często sięgam po tą paletę. Już niedługo pojawi się post z przykładowymi makijażami na który z góry zapraszam :D

Pozdrawiam :*


43 komentarze:

  1. Dla zielonych oczu :D To i ja powinnam ją sobie sprawić.
    Faktycznie ma świetne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. posiadam właśnie ta paletkę i bardzo ja lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla niebieskich też jest fajna:) Robiłam nią swój makijaż ślubny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie się nad nią zastanawiałam, ale ja mam brązowe oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta część z zielonymi oczami jest napisana raczej w formie żartu- ktoś powiedział, że mus więc ja, osoba od cieni uzależniona znalazłam sobie szybkie usprawiedliwienie dla kolejnych zakupów :D
      do brązowych tez pięknie będzie pasować :)

      Usuń
  5. Też mam tę paletkę, była moim pierwszym 'sleek'iem' ;P wg mnie jest cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory śliczne :) akurat mam zielone oczy i też już jakiś czas się nad nią zastanawiam :)
    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Tych palet jest tyle, że nie wiem na którą się zdecydować dlatego, żeby mi nie było żal to nie mam ani jednej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wczoraj ją sobie zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ja, ale jakos nie przemawia do mnie, bo u mnie na powiece szybko zanikaja kolory i wszystko stapia sie w jedna calosc.. Moze to wina braku bazy na powiekach..hmm

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ja, ale jakos nie przemawia do mnie, bo u mnie na powiece szybko zanikaja kolory i wszystko stapia sie w jedna calosc.. Moze to wina braku bazy na powiekach..hmm

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ja, ale jakos nie przemawia do mnie, bo u mnie na powiece szybko zanikaja kolory i wszystko stapia sie w jedna calosc.. Moze to wina braku bazy na powiekach..hmm

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się kolory w tej paletce, ale co z tego skoro moje oczy źle wyglądają w różach, bordo itd ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam, znam i lubię, choć odkąd mam Storm, mniej używam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam już kilka ale cholercia, ciągle kusi ktoś kolejną :) JAK ŻYĆ ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam ją ale się jej pozbyłam, bo niestety te kolory jakoś nie do końca mi pasowały.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekne kolory, nie uwazasz ze w paletkach sleeka kolory bardzo czesto sie powtarzaja?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie mam jeszcze zadnej z paletek sleeka. Może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne ma kolory, ten błyszczący brąz z ostatniego zdjęcia jest najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla zielonych oczu? No patrz, a ja w ciemno ją kupiłam i strzeliłam ;)
    Czekam na makijaże! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest ona na liście kolejnych paletek ze Sleeka, które chciałabym przygarnąć. Czekam aż ktoś mi powie, że jest idealna dla niebieskookich :) Wtedy już nie będę miała wyboru.

    OdpowiedzUsuń
  21. oj, już od dawna o niej myślę:)uważam ze jest to jedno z lepszych połączeń kolorystycznych:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam tę paletkę od roku..i brązowe oczy... jakoś nie mogę się do niej przekonać.. robiłam kilka podejść i zawsze coś nie tak..mam jeszcze 2 inne sleeka i też jakoś szału nie robią..wolę inglota ;)

    Pozdrawiam!

    Ps Bardzo lubię twój kanał na youtube.. jeden z moich ulubionych!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Aga, mam zielone oczy, a do tej paletki akurat się nie przekonałam, choć generalnie sleeka lubię. Także poleżała u mnie chwilę i powędrowała w świat.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio choruję na takie kolory. Mogłabym mieć wszystkie paletki Sleeka... jak będę bogata, to sobie kupię xDDD

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekam z niecierpliwością, bo też mam zielone oczy, a może szare? jak zwał tak zwał, ale na paletę sleeka już od dawna się zapatruję tylko nie wiem jaki kolor wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  26. posiadam i jest przeze nie eksploatowana na równi z Au Naturel :)
    chociaż mam niebieskie oczy :]

    OdpowiedzUsuń
  27. Bez wątpienia moja ulubiona paleta :) Używam jej codziennie choćby dlatego iż jest tam cień obok czarnego, do tej pory nie wiem jakiego koloru, ale pasuje do moich brwi, to taki zimny brąz chyba jest wpadający w szary ? Jak dla mnie ta paletka jest idealna, zabieram ją na każdy wyjazd, używam też kiedy nie mam czasu lub weny twórczej :) Ja jako rozświetlacza używam tego najjaśniejszego matu i dobrze się sprawdza, niestety mam go już resztkę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Super paletka, ja mam zielone oczy, więc chyba muszę ją kupić, prawda? :D
    Obecnie mam 2 paletki Sleek'a, Strom i Au naturel, a ta jest kolejna na liście do zakupu:)

    OdpowiedzUsuń
  29. to moja ulubione paletka sleek! najpierw malowałam się tymi metalicznymi a teraz używam matowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. mam i polecam:) chociaz jak dla mnie to kazdy kolor oczu moze ja przygarnac ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wczoraj miałam okazję potestować paletkę Sleeka pierwszy raz.. chyba nie kupię żadnej, bo nie wiedziałam, że to takie maleństwo jest.. ;))

    OdpowiedzUsuń
  32. Sliczne kolorki!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo ją lubię i również często używam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne odcienie, ja mam Curacao i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam, bo się skusiłam jak ostatnia sroka, zanim przemyślałam sprawę. Jednak reklama na blogach/vlogach jest silniejsza ode mnie ;) Czasami jej używam, głównie gdy potrzebuję matowego, jasnego cienia czy czerni, ale przyznam, że mdli mnie od nadmiaru różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja mam oczy szaro-zielone ale sleek pokochałam od pierwszego wejżenia. Mam papaje i naturalną :) Naturalna podbiła moje serce! Jest genialna!

    Myślę że oh so special kupie jako następną w kolejności :)


    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam ta paletkę. Uwielbiam te kolory. Niektóre już mi się prawie skończyły, tak często je używałam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Broniłam się długo przed tą paletą, a gdy w końcu ją kupiłam to z miejsca się zakochałam. Jest jedną z najczęściej używanych przeze mnie palet :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...