niedziela, 3 lutego 2013

Hello!

 http://www.innz.net.nz/you-had-me-at-hello

Siedzę w sypialni przy swoim laptopie i próbuję napisać krótką notatkę, mam tyle rzeczy do przekazania a nie umiem zebrać myśli... Po tak długiej (znowu!!!) nieobecności że nie potrafię się oprzeć wrażeniu zaczynania wszystkiego od początku- stąd nieśmiałe powitanie :D

Chciałabym żeby ten post był czymś na kształt zapowiedzi, chciałabym przedstawić Wam swoje plany, postanowienia, przemyślenia dotyczące przyszłych notatek.

  • Przede wszystkim mam Wam do pokazania całą masę nowych rzeczy więc najbliższe wpisy dla niektórych mogą okazać się nudne i monotematyczne- wybaczcie :D
  • Oczywiście pojawi się zapowiadana recenzja MATRICIUM z Biodermy KLIK- w tym przypadku przyznaję, że celowo przeciągnęłam wpis w czasie. Chciałam sprawdzić jak długo będą utrzymywać się efekty działania tego preparatu KLIK. W tym samym czasie pojawi się również wpis z małym-co-nieco dla Was :)
  • Mam też dwie nowe współprace, a raczej należałoby rzec jedną nową i jedną odnowioną.... tak, postów z nowościami będzie zdecydowanie najwięcej, nie da się ukryć :D 
  • Chciałabym troszkę zmienić wygląd bloga, a dokładniej mówiąc aktualny banner- pomyślałam, że to może być dobry temat na mały konkurs dla Was :)
  • Jeszcze w starym roku zgłosiłam się do zabawy "Zainspiruj się gwiazdą" organizowanej przez Jessie. Wprawdzie zabawa rozpoczęła się 7.01, więc jestem poważnie spóźniona, ale widziałam, że Jessie nie wykreśliła mnie z listy (dzięki Słońce :*)- mimo wszystko chciałabym się przyłączyć. Szczegóły w osobnym wpisie.  
  • No i najważniejsze postanowienie- nie porzucać już blogowania na tak długi okres czasu, szczerze mi tego brakowało, stęskniłam się za Wami :*


Pozdrawiam i uciekam do obrabiania zdjęć, dzisiaj narobiłam ich całą masę :D

18 komentarzy:

  1. Zapowiada się masa ciekawych wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A My stęskniłyśmy się za Tobą! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu będzie Ciebie tutaj więcej :) Bardzo mnie to cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo, czekam na nowości :)
    ja ostatnio zmieniałam sobie banner, ale coś mi tak...no nie wiem, pewnie nie długo znów zmienię :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzje Matricum od Biodermy- bo po 10 dniach bylo widac rezultaty.
    Pisz, duzo pisz. Nowosci, powtorki :) I moze jakies makijaze? :)
    Nie zostawiaj nas na dluzej ;)

    Powodzenia z planem na notatki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Witamy ponownie :) i z niecierpliwością czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ojj brakowało mi Cię również na blogu:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, nie mogę się doczekać nowych notek :) Czy będziesz jeszcze publikować na blogu gościnne recenzje? Chętnie bym coś od siebie napisała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam Cię kiedyś na YT;) i tak z linka do linka....trafiłam tutaj i bardzo się cieszę:) podoba mi się tu i będę zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć
    Ja wprawdzie wczoraj trafiłam na Twojego bloga po raz pierwszy, ale zamierzam zostać dłużej bo ciekawie się zapowiada :))). Oczekuję z niecierpliwością kolejnych wpisów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, ze powróciłaś na bloga. Ja ostatnio też zaniedbałam blogowanie, postanowiałam to porawić i więcej sie udzielać na blogach. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy mogłabyśmi pomoć ? :) Mianowicie mieszkam od jakiegoś czasu w Niemczech i bardzo bym chciała wiedzieć czy można oglądać w internecie gazetkę dm ? Jeśli tak czy mogłabyś mi podać linka nie mogę odnaleźć się na ich stronie. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...